Нова рекламна кампанія бренду була знята на похмурому Східному узбережжі Шотландії, а основним фоном виступила сміттєзвалище (її спеціально зробив художник Урс Фішер). Гори відходів по ідеї натхненників зйомки повинні сигналізувати про те, що ми залишаємо майбутнім поколінням після себе. Такий посил якнайкраще відображає гуманну по відношенню до природи філософію Stella McCartney, – пише Vogue.ua.
У зйомці, крім українки Яни Годньої, взяли участь моделі Бірджит Кос і Хуань Чжоу. Фотографом виступила Харлі Вейр.
"Ідея цієї кампанії, полягає в тому, щоб показати, то, ким ми хочемо бути і як ставимося до нашого спільного майбутнього. Ми укладені в нашу штучну "шкаралупу", з якої не видно реального стану справ нашої планети", – прокоментувала Стелла Маккартні.
Яна Годня