Автовиробникиз різним ступенем успішності ,алеактивноборютьсяз кожнимзайвимграмомспоживаногоїхпродукцієюбензину.Інацьомутлідаватипоради зекономіїпаливаавтовласникамможездатисябезглуздимсправою.Але тількинапершийпогляд.Насправдіводійможедужеістотноскоротитисвої витратинапаливо ,повідомляєавтомотоклубу .
1.ЗаощаджуємонадвигунііКП
Економіяпаливапочинається з виборуавтомобіля .Європейськіавтовласникивжедавнозмушені рахуватисяз високими цінаминапаливо.Томуспоживачівпевненовіддаютьперевагу дизельномумоторуімеханічнійКП .Відмовавід " автомата "економить ,якмінімум ,одинлітрпаливанакожнусотнюкілометрівпробігу.Зрозуміло, зпоправкоюнаконкретнумодельавтоіманеруїздиводія .Якщопідходитидо виборумашини зточкизоруекономічності ,вонаповиннабути ще ймаленькою.Адженапереміщення більшоїмасиза визначеннямпотрібно витрачатибільше енергії.Авзяти їїможна тількиз моторногопалива.Такимчином ,дляекономіїпотрібно купитималенькумашинуз " механікою " ідизельнимдвигуном .
2. Неекономимонасвічках
Поганийдоглядзамашиноюможезвести нанівецьїїекономічні переваги .Ініякарозумнаелектронікатут недопоможе .Наприклад ,колисвічказапалюваннявже"вмирає "абозабруднена ,про стабільнезапаленнііскриможназабути .Відбуваєтьсянеповне згоряннябензину.Потужністьдвигунападаєнатлізростаючоговитрати .Засміченіпаливнийіповітрянийфільтритеж помітнопіднімаютьвитратупалива.Принекоректнійроботігальмівнихсупортівможевідбуватисяпостійнегальмуванняколіс .Якце позначаєтьсяна витратіпалива, можнане пояснювати .Нуі класична порада :стежтезатискомвшинах.Приспущенеколесотежгальмуєрух .
3. Негальмуй!
Дляекономноїїздидостатньозавждиі скрізьякнайменшеторкатисяпедалігазу.І не тому ,що " гальмапридумалибоягузи" .Аз міркуваньлогіки :якщо тигальмуєш ,топотім тобідоведетьсяприскорюватися .Постійнотримативголовіцю думкудужекорисно .Правилоплавногонатисканнянагазвційситуації дозволяєзамість двохінтенсивнихрозгонівобійтисяоднимплавним .
4.Рівномірність- нашевсе
З вищесказаного випливає ,щонайбільшекономнийрух -рівномірний ,безрізкихприскореньігальмувань .Відеалі- взагалібеззміншвидкості.Але тільки якщодвигунпрацюєвмежах2000-2500об/хв .Рівномірний" політ "напідвищенихоборотахмотораекономнимназватине можна.Длябільшостісучаснихмашинрежимрухувдіапазоні80-100км/годнавищихпередачахКПбудемаксимальноекономним .Нацихшвидкостяхмоторпрацюєнапомірнихоборотах .Іаеродинамічний опірще не настількивеликий,щобзробити вирішальним впливнапаливнуекономічність .
5.Тримаємодистанцію
Коли мовазайшлапро рухпотрасі ,варто завждинамагатися триматимаксимальноможливудистанцію домашини, що йде попереду.Цестане в нагодінавипадокїїгальмування.Вам недоведетьсянатискатинагальма .Максимум ,що буде потрібно-відпуститипедальгазу ,використовуючигальмуваннядвигуном .Покививичерпаєтезапасдистанції догальмуючогопередвамиавтомобілем ,він ,швидше за все ,встигнезновурозігнатися .Абож і зовсімзвільнитьдорогу -вразі ,колисповільнювавсяпередповоротомнаіншудорогу.
6.Вантаж- геть
І коли мовазайшлапро аеродинаміку ,не зайвимбудезауважити :будь-який вантажнадахузначнозбільшуєопірнабігаючогопотокуповітря.Найбільшаеродинамічної формибагажникбуде" наїдати "зайві літрибензинунавітьнавідносно невеликихшвидкостях .Ікожен зайвийдесятоккілограміввантажувимагаєдлясвогорозгонудодатковихенерговитрат .
7.Глушимокондиціонер
Частенькозустрічаєтьсяпорадавимикатизарадиекономіїпаливакондиціонер .У спекубезньоготуго,і томулюдивідкриваютьвікна .Такий спосібекономіївиправданийтількинаміськихшвидкостях- не вище50-60км/год,колистрілкаспідометраперевалюєза80км/год , відкритівікнапочинаютьсамим негативнимчиномвпливатинавсе тужаеродинаміку .Причому настільки ,що сенсвідключеннякондиціонеразникає зовсім.Висновок:хочетереальноекономити" накондиціонері "-забудьтепро відкритівікна .
8.Навігаторвдопомогу
Парадоксально ,алефакт:навігатортежможе сприятиекономіїпалива.Особливоякщовінвмієотримуватиоперативнуінформаціюпро заторинамаршруті .Частонабагатовигіднішенеквапливопроїхатипооб'їзномумаршруту ,ніжспалюватипаливовпробках.Якщоводійз досвідом знаєрозташуваннятрадиційних" засідок " ,можнаобійтися ібезпідказокелектроніки .
9.Вибираємочас
Зметодом"правильногомаршруту"перегукується"методправильногочасу".Не секрет ,щоміськіпробкивбудні днііприміськіпробкипо вихіднихтрапляютьсявмоментимасовоговиїздулюдейнадороги.І всі вониспалюютьмасузайвогобензину.Якщоекономіяпалива єважливішезайвої години -півториранковогосну ,такийметоддлявас .Нуі що, щовиопинитеся білядверейофісунапаругодин до початкуробочогодня?Затепроскочитепорожніми дорогамищесплячогомегаполіса.Тим більше ,щододивитисянічнісниможнабудевженамісці ,прямовмашині...
10.Поменше"холостих"
"Заторна"перевитратапалива можетрохизменшитисистему " старт- стоп " .Вонаавтоматичноглушитьдвигунназупинціізаводитьйогопри дотикудо педалігазу абовідпуску педалігальма .Проблемав тому ,що це -опція ,якупропонуютьдалеконе всіавтовиробникиідалеко недлявсіхсвоїхмоделей.Алеякусь подобу" старт- стоп у" можестворити ісамводій .Глушитиізаводитимоторвручнукожні5-10секундприрусівпробці -це, звичайно ,перебір .Істартерспасибі нескаже .Однакзвичкаглушитимоторприкожнійстоянцітривалістю більшепівхвилиниможезаощадитичималолітрівпалива (наприклад ,залізничнийпереїзд ) .
Читайте також:
- Українці знову зацікавилися купівлею нових авто
- Названий найбільш швидкий і потужний седан у світі
- "АвтоЗАЗ" близький до краху
- Bentley готує найшвидший позашляховик у світі
- Український автопром продовжує вимирати
- Американські хакери назвали найбільш уразливі автомобілі
- Україна знизить мита на ввезення старих іномарок з ЄС