Honda T360 (1963) – перший серійний автомобіль Honda. Компанія була заснована відразу після війни, але спочатку виробляла двигуни, комплектуючі, мотоцикли, велосипеди, а на початку 60-х вирішила вийти на автомобільний ринок. За наступні 4 роки було випущено більше 100 000 вантажівок Т360.
Peugeot Type 1 (1889) – перша серійна модель компанії Peugeot, паровий трицикл, розроблений конструктором Леоном Серполле. Тип кузова – візаві, перші чотири машини були представлені на Всесвітній виставці в Парижі. Точна кількість вироблених трициклів невідома (швидше за все, 64 машини), до наших днів дійшов один екземпляр. Єдина парова модель Peugeot в історії.
Ford Quadricycle (1896). Перший автомобіль Генрі Форда, побудований ним ще до установи Ford Motor Company (вона з'явилася через шість років). Всього Форд побудував 3 квадроцикли для продажу, а пізніше, через багато років, викупив один з них назад для музею компанії. Цей екземпляр і зберігся до наших днів.
Toyota A1 (1935) – перший автомобіль компанії Toyota. Це був прототип, виготовлений в трьох примірниках (жоден з них не зберігся) для представлення публіці. На основі прототипу в 1936 році почався серійний випуск седана Toyota AA.
BMW 3/15s (1927) – перший автомобіль компанії BMW. Компанія була заснована в 1913 році як Rapp Motorenwerke і до 1927-го будувала виключно авіаційні двигуни і комплектуючі. У 1927 році BMW купив компанію Fahrzeugfabrik Eisenach, що виробляла ліцензійні британські Austin Seven під маркою Dixi. До 1929-го бренд зберігався (Dixi 3/15s), але з 1929 п 1932 рік модель випускалася вже під маркою BMW. Всього було випущено майже 30 000 машин цієї моделі.
Renault Type A (1898) – перша серійна модель Renault, розроблена Луї Рено у віці 21 року. Була в розробці з 1898 по 1903 рік, всього було випущено 290 екземплярів, двигун – 1-сильний De Dion-Bouton. До наших днів дійшло кілька примірників.
Chevrolet Series C Classic Six (1913) – перший серійний Chevrolet. Велика і дорога машина, потужний 40-сильний двигун, в якійсь мірі "іграшка" творця компанії Луї Шевроле. Після швидкого відходу його з компанії, Chevrolet перейшла на більш масові автомобілі. Було виготовлено близько 5000 "Класик Сікс", до наших днів дійшло 2 примірники.
Opel Patentmotorwagen System Lutzmann (1899) – перший серійний "Опель". З 1899 по 1902 рік було побудовано 65 екземплярів з 1,5-сильним двигуном, після чого виробництво було зупинено через застарілу систему і погані продажі. Подальший Opel 9 PS був вже сучасною машиною.
Hyundai Pony (1975) – перший автомобіль компанії Hyundai і взагалі перший південнокорейський автомобіль. Компанія була заснована ще в 1947 році, але займалася будівництвом, важкою промисловістю і так далі, і лише через 30 років "дозрів" для автопрому. Pony був розроблений групою інженерів за прикладом кращих європейських автомобілів тих років.
НАЗ-АА (1932) – перший автомобіль Горьківського автомобільного заводу (тоді він називався Нижньогородським, тому і НАЗ). Розроблено за зразком американського Ford Model AA, потім багаторазово доопрацьований. "Полуторка", як називали ГАЗ-АА в народі, стала наймасовішим радянським автомобілем першої половини XX століття.
1/10
Перші автомобілі бувають паровими трициклами , як у " Пежо " , вантажівками, як у " Тойоти " , або просто купленими по ліцензіях збірками легковиків , як у " БМВ " . Давайте подивимося на перші моделі найбільших сучасних автомобілебудівників .
Реклама
Джерело: Популярна Механіка