Автомобіль ,сампособі ,єзначною статтеювитратдлябільшостіавтовласників .Однак ,крім витратназаправкуавтомобіля ,час відчасу, виникаєнеобхідність проводитийого технічнеобслуговуванняаборемонт .І ось тут ,настанціїтехнічногообслуговування ,васчекаютьспритніавтомеханіки ,якімаютьтисячуі один спосібпереконативасдобровільнооплатитиїхні послугивп'яти абодесятикратномурозмірі .Інакшекажучи -обдуритивас .Впершучергу цестосуєтьсятихавтовласників ,якіне маютьдостатніхзнаньз функціонуванняавтомобіля ,атакихзараз -більшість ,передаєАвтотема.
Досвідченомуавтомеханікунічого неварто з кількохфразвизначитивашрівеньзнань ,авідповідно іприкинути ,скількинавасможназаробитиобманнимшляхом.
ПредставляємовамкількаспособівобмануклієнтівнаСТО .
Замінамасла
Широкопоширенимспособомобману" чайників "наСТОєбутафорськазамінамаслав автомобілі.Вцьому випадку ,замістьзливувідпрацьованогомаслаізамінийогосвіжим ,вдвигунпростододають трохиновогомаслаіміняютьмаслянийфільтр .Враховуючи ,щомоторнемаслодляавтомобілівпредставницькогокласу коштуєнедешево ,автомеханік ,такимчином ,можезаробитизайвихкількадесятківдоларів.До тогож ,бізнесменабовишуканадівчинанавряд чибудутьтут жеперевірятищупомрівень іпрозорістьмаславдвигуні ,ачерездві -тритисячі кілометрівобманСТОрозкритивжебуденеможливо .
Замінасвічокзапалювання
Принайменших ознакахнестабільноїроботидвигуна ,майженавсіхфірмовихСТОновачковітут женаполегливопорекомендуютьзамінитисвічкизапалювання .Хоча ,вбільшості випадків ,достатньо лишеневеликого регулюваннязазору,щобдвигунспокійнопропрацювавще 10-15тисячкілометрівнастарихсвічках .Погодьтеся ,що це цілкомможнакласифікувати якобман .
Ремонткоробкипередач
Тутвсе відноснопросто.Будь-якунезначнуполомкуКППможутьпредставити як таку, щовимагаєдорогогокапітальногоремонту .Більштого ,все щемає місцеобманСТОводіїв ,які зовсімвженічогоне розуміютьвобладнанніавтомобіля .Призамінімаславкоробціпередач ,автослюсаркидаєвпіддонжменюметалевоїтирсиіпредставляєвсе цеяк руйнуваннякоробки .Відповідно даліпотрібен " ремонт " цієїкоробкизнову- такизачималігроші.Вигодамеханікаі станціїтехобслуговуванняочевидна .До речі ,подібнізамінинібитозношенихдеталейширокозастосовуютьсяіприремонтіходової .Звичайно ,знаючогоавтовласникав такий спосіб необдурити ,алеосьновачка- цілкомреально .
Вищенаведеніприкладиілюструютьтіпринциповімоменти ,наяких можливийобманСТОавтовласника :
-Оплатароботи майстраприфактичній відсутностітакої.
-Оплатанової деталіпри фактичнійустановціаборемонтідеталі ,якавжебулау використанні.
-Придбаннянової деталііоплатароботиз її встановленняза відсутностіреальної необхідностідляцього .
-Замінановихдеталейнавашому автомобіліуживаними .
Длятого ,щобмаксимальноубезпечитисебе відможливогообманунаСТО ,намагайтесядотримуватисянаступнихрекомендацій :
1.ПередвідвідуваннямСТОзберітьмаксимумінформаціїпро можливіпричини і способиусунення виниклоїнесправності( проконсультуйтесяіз знаючимизнайомими ,розпитайтенаспеціалізованихфорумах ) ;
2.РемонтуйтеіобслуговуйтеавтомобільтількинаперевіренихСТО ;
3.ЗалишаючиавтомобільнаСТО ,вимагайтескладанняактуприйому -передачітранспортногозасобу .У ньому обов'язкововкажітьпоказанняспідометранамоментпередачі ,тому що відомівипадки використанняавто ,залишенихнаремонт ,вособистихціляхспівробітникамиСТО ;
4.Передпочаткомремонтуразом змеханікомскладітьперелікпошкодженьавтомобіляіробіт ( атакожматеріалів ) ,необхіднихдляїхусунення;
5. Непоказуйтемеханікувашрівеньзнаньповлаштуваннюавтомобіля .Чимменше визнаєте ,тимлегшевасобдурити ;
6.Якщо ви намагалисясамостійноремонтуватиавто ,тоне говорітьпро це майстра .Цедастьйому привідроздутицінуремонту(якщо ,звичайно, висамі неекспертвпитанняхремонту ) ;
7.Якщови змушенізалишитиавтомобільнаСТОнакількаднів, неполінуйтесякілька разівраптовоз'явитисянастанціїіперевірити ,як ідутьсправи.Цеубезпечитьвасвід ймовірноїзаміниріднихдеталейвашогоавтонаб/в;
8.Після усуненнянесправностейвимагайтедемонстраціїрезультатівремонтуавтомобіляу вашій присутності ;
9. Поможливості ,забирайтеавтомобіль з ремонтуособисто .Якщо ж з тихчи інших причинвине можетезабратиавтомобіль ,тоінформуйтепро те ,щоавтозабиратимеінша людина ,за 15-20хвилиндо домовленоготерміну ;
10.Завждивимагайтедокументи ,що підтверджуютьфактремонтуабо обслуговуванняавтомобіля(навітьпризамінімаслаабозамінігуминашиномонтажі ) .У разірозкриттяфактуобманунаСТОцідокументивамзнадоблятьсяпід часзалагодженняконфліктуврізнихінстанціях(аж досуду).
Читайте також:
- Як вберегти дітей в авто: 5 простих порад
- Стало відомо, де в Україні найгірші дороги
- Українські нафтотрейдери забили тривогу
- Українські дилери почали позбавлятися від автосалонів
- Як підготувати автомобіль до зими: 7 порад
- Як купити автомобіль і не потрапити в халепу: основні помилки
- Названо найвигідніший час для покупки б/в авто