Англійська дослідницька компанія Millward Brown Optimor оприлюднила рейтинг найдорожчих брендів світу. Серед 10 автомобільних марок, представлених у дослідженні, перше місце зайняла Toyota, повідомляє Autonews.
Вартість японської компанії експерти оцінюють у 28,913 млрд доларів. Ця цифра на 2% нижча від показників минулого року. При цьому в глобальному рейтингу брендів Toyota відкотилася відразу на 4 позиції ( з 26 на 30 місце).
На другому місці серед автомобільних брендів BMW. Вартість баварської марки оцінюється в 26,349 млрд доларів (+2%). У 2014 році BMW в загальному рейтингу посіла 32 місце, а зараз опинилася лише 34-му. Третім став Mercedes-Benz (21,786 млрд доларів), який погіршив свої показники на один пункт і став у загальному заліку 43-м.
Четверта – Honda, вартість якої оцінюється в 13,332 млрд доларів (-5%). У загальному заліку японська марка посіла 78-е місце. П'ятим серед автомобільних брендів став Ford, що зайняв 80-е місце. Його вартість експерти Millward Brown Optimor оцінили в 13,106 млрд доларів.
Найдорожчими брендами світу аналітики визнали Apple (246,992 млрд доларів), Google (173,652 млрд доларів) і Microsoft (115,500 млрд доларів). Торік, нагадаємо, найдорожчим автомобільним брендом визнавали також Toyota.
Читайте також:
- Які автомобілі купували українці в травні
- В Україні скасовують обов'язкову сертифікацію нових автомобілів
- Вулицями США можуть почати їздити танки
- Автомобілісти в Криму не поспішають переходити на російські номери
- Названий найкрасивіший автомобіль майбутнього
- Що робити, якщо відмовили гальма
- Як поставити автомобіль на облік: вартість та інші тонкощі