В Україні стає більше аварійних точок. За даними Мінінфраструктури, за 2015 рік їх кількість з урахуванням Криму зросла на 15%, до 124 ділянок.
Загальна протяжність аварійно небезпечних ділянок зросла на 8,7%, до 117,5 км. У той же час середня довжина таких зон скоротилася – з 1,01 км по 0,96 км.
Найдовші ділянки – по 3 км – з місцями концентрації ДТП знаходяться в Запорізькій і Вінницькій області. Це, зокрема, ділянка з 340 по 343 км дороги М-18, яка веде з Харкова до Ялти і ділянку зі 115 по 118 км дороги М-21 (з Житомира в Могилів-Подільський). Вони були взяті на облік в 2011 і 2014 роках, відповідно.
Крім того, небезпечну ділянку довжиною в 2,9 км знаходиться на 551-554 км траси М-06 (Київ-Чоп) у Львівській області.
Найкоротші ділянки знаходяться в Криму – 0,03 км на дорозі M-17 (веде з Херсона в пропускний пункт Крим-пором) і 0,14 км на дорозі Р-34 (Романовська дорога від Ялти до Алушти). Крім того, невелика небезпечна ділянка знаходиться на 40,13 км дороги Н-16 в Черкаській області (Золотоноша-Умань).
Середня інтенсивність руху на небезпечних ділянках українських трас становить 9,3 тис. автомобілів на добу. При цьому найбільш інтенсивний рух – на кілометровій ділянці (225-226 км) дороги М-04 (Знам'янка-держкордон з Росією) в Дніпропетровській області – 32,8 тис. автомобілів на добу.