Коли далекобійники кажуть, що машина – це їх другий дім, де вони кривлять душею. В "спальниках" магістральних тягачів може бути все, щоб з комфортом відпочити після дороги: телевізор, просторе ліжко, невеликий холодильник, а іноді – кухня і навіть душ. "Мотор" вибрав найбільш розкішні інтер'єри вантажівок.
Скромний, але комфортний спальник європейського Mercedes Actros. Високі стелі і рівна підлога роблять переміщення по кабіні максимально зручним. Показаний три роки тому концептуальний Mercedes Future Truck 2025 натякає на те, що вже скоро флагман компанії буде оновлений і стане набагато розкішнішим. Нинішній Actros випускається з 2011 року.
Це спальне місце одного з найпопулярніших європейських тягачів, Volvo серії FH . Тут є шкіряний диван, телевізор, невеликий холодильник і кілька ящиків для одягу і дрібниць. На фото – Volvo FH 540 " Viking ", випущений обмеженим тиражем для ринку Росії. Як і Actros, FH вже не новий – він виробляється з 2012 року.
Якщо надумаєте працювати на вантажівках MAN, то можете розраховувати на таке місце для відпочинку – правда, якщо мова йде про флагманський TGX Performance Line, присвячений кільцевим перегонам на вантажівках. Тягач зараз можна придбати і в нашій країні. Тут пропонуються і шкіра з алькантарою, і безліч ящиків під нижньою полицею, і бездоганна якість – все, як і годиться машині концерну Volkswagen .
Вантажівки Scania відрізняються не тільки високопотужними двигунами, а й найрозкішнішими в Європі інтер'єрами вже з заводу, які можна без докорів сумління називати будинком на колесах. Так виглядав салон досить рідкісної Scania Longline, яка випускалася на початку 2000 – х. Капотний тягач з величезним спальником цілком доречно виглядав би і на американських хайвеях .
До речі, про американців. Судячи з того, як виглядає спальний відсік абсолютно нового Freightliner Cascadia, концерн Daimler всерйоз взявся за те, щоб прищепити американським водіям європейську культуру оформлення інтер'єрів. Тут немає помпезності, шкіряних диванів з кнопочками під старовину і кубометрів дерева. Проте, всередині все так же по -американськи світло, просторо і затишно .
Western Star 5700 XE. Набирає популярність неокласика американських доріг . Якщо передня панель виконана з практичного, жорсткого пластика, то в спальнику знайшлося місце скромній розкоші по – американськи: шкіра, дерев'яні планки , холодильник, мікрохвильова піч та просто море ящиків для речей. На вибір пропонується п'ять комбінацій обробки інтер'єру .
Сучасний спальник вантажівки Kenworth T680 виглядає ось так. Переднє пасажирське сидіння обертається навколо своєї осі, щоб можна було працювати за висувним столиком. Стандартний американський набір – телевізор , холодильник, мікрохвильова піч та ящики для речей, в тому числі міні – гардероб, – теж у наявності .
Інтер'єр – трансформер магістрального тягача International LoneStar є одним з найбільш розкішних серед тих, що можна замовити з конвеєра. Бездротовий інтернет, море шкіри і якісної деревини, телевізор. Спальник LoneStar є окремою невеликою кімнатою, яка відмінно підходить для дальніх поїздок. Крутіше тільки кастомні сліпери, що виготовляються сторонніми компаніями на замовлення .
Мобільний офіс? Будинок на колесах? Майже вгадали – це індивідуальний проект від Cowboy Cadillac, створений на базі Freightliner Argosy на початку двотисячних . У вантажівки висувні стіни ( як на американських будинках на колесах ) і півтораповерхова схема, що передбачає дві просторі кімнати. DVD – плеєр, кухня з мікрохвильовою піччю, а також море натурального дерева – далекобійний повний фарш виглядає саме так. І так, це все ще тягач .
Простора кухня на дві персони, холодильна камера, душ, туалет, навіть невеликий електрокамін ... Схоже на малогабаритну квартиру з хорошим ремонтом, але насправді це сліпер від американської компанії ARI, який називається Legacy Custom. Базою для кастомного відсіка відпочинку послужила вантажівка Western Star. Компаній, подібних ARI, в США маса – якщо ваш гаманець досить товстий, вони виконають будь-яке ваше бажання .
Те, що ви бачите на фото – лише перша кімната Red Giant, який є найдовшим сідельним тягачем в світі. У другому відсіку знаходиться спальня, яка, завдяки висувним стінкам, може ставати ще просторіше. В основі тягача – повністю перероблена вантажівка Diamond Reo 1990 року, яка тепер сидить на чотирьох осях .
Так виглядає всередині побудована на замовлення вантажівка дл я малайзійського султана Ібрагіма Ісмаїл Джохорського. Базою для цього острова розкоші послужив Mack Super – Liner. Оцінюваний в мільйон доларів палац на колесах прикрашений зсередини натуральною деревиною і білосніжною шкірою , яка прошита золотою ниткою. Тут є ігрові приставки, двоспальне ліжко, навіть балкончик з мангалом на місці " сідла " напівпричепа. Непрактично, але дуже розкішно .
Читайте також:
- Конфлікт між Росією і Україною дістався до автомобільного ринку
- В Україні хочуть скасувати ще один автомобільний податок
- Hyundai Santa Fe став першим легковиком, що перетнув Антарктиду
- Ford придумав подушку безпеки на стелі
- Мільярдера оштрафували на 77 тисяч євро за непропуск пішохода
- В Україну хлинув потік іномарок
- Українські хакери зламали американські трактори