Російський позашляховик, що веде свій родовід від УАЗ-469 зразка 70-х років, припинять виробляти в майбутньому році, передає Авто@Mail.ru.
Це один з останніх довгожителів радянського автопрому, які протрималися на конвеєрі до нашого часу: "Волги", "Москвичі", вазівська "класика" і "Самари" вже покинули нас. Поряд з УАЗами свій вік ще доживає стара "Нива" (Lada 4 × 4), але радянським джипам залишилось недовго.
"Сьогодні ця модель морально і фізично застаріла, так що ми зробимо все, щоб" проводити "цей продукт гідно, – говорить генеральний директор УАЗа Вадима Швецова. – Пул споживачів "Хантера" – любителі полювання, риболовлі. Його люблять за унікальну прохідність, ремонтопридатність. Але невелика група фанатів цього позашляховика не врятує велике підприємство. Ми плануємо зробити упор на міського жителя, випускати позашляховики, які були б зручні і в місті".
Поки не ясно, чи здатний УАЗ розробити модель, справді зручну для міста. Випускається зараз "Патріот" з цими функціями справляється погано. Але до осені його обіцяють модернізувати. До речі, готується оновленні і для "буханця" – його, на відміну від "Хантера", поки не планують знімати з виробництва. Втім, слабо віриться, що застарілі платформи "Патріота" і "буханця" ще зберегли якийсь потенціал.
Читайте також:
- Названо 10 автомобілів-невдах усіх часів
- В Україні незабаром можуть подешевшати іномарки
- ТОП-10 найбільш доступних автомобілів в Україні на сьогоднішній день
- Як дорожче продати уживаний автомобіль: кілька порад
- Названі найшвидші позашляховики світу
- Названі 10 найбільш доступних позашляховиків в Україні
- Чому не варто купувати автомобіль в кредит: 10 причин
- Як продовжити життя двигуна
- Ще два світові автогіганти йдуть із Росії
- Японський автогігант зупинив виробництво в Росії