ВиданняАвтовзгляд вирішилознайтислідиавтомобілів ,якіпокупцікатегоричновідмовляютьсякупуватинавітьза умовивеликихзнижок .
Кожен знасхоч раз, тазамислювавсяпро те ,кудидіваєтьсянепроданийтовар .У випадку зпрострочениммолокомприблизновсеясно ,алезтоварамибезпевноготермінупридатності вжескладніше .Автомобілівїхчисліі тому мивирішилиз'ясувати ,кудипотрапляютьнепроданімашини ?
Будь-тофінансова криза ,санкції чищеякась напасть ,передавтовиробникомзавждистоїть небезпекаперевипуску .Маркетинговіінструментидозволяютьдоситьточнорозрахуватипотрібний обсягвиробництва ,алефорс- мажори-штуканепередбачувана , тому наскладахчастонакопичуються великіоб'єминереалізованихавтомобілів .І тодізаводабо зупиняєсвоюдіяльність, абоконцентруєтьсянаіншихмоделях ,але" зайві "машининамісце свогонародженнявженіколи неповернуться .
Надійшовшидо дилера,непопулярнінаданиймомент уклієнтівмоделіосідаютьнаскладахавтовиробникаіавтосалонів .Яквідомо ,автомобільніпродавцімасовихмарокзакуповуютьмашинидесяткамиісотнямипро запасще дотого ,якнастанекриза ,інакшеклієнтибудутьзмушенізавждистоятивчергахабовідмовлятисявіднадто популярнихмашин .У періодстагнаціїбагато покупціввідмовляютьсявідсвоїхнамірів ,анепроданітранспортнізасобиосідаютьнаскладах .
Якщопопулярністьтакихавтопадає дужесильно ,товиробникита дилерипочинаютьатакуватиклієнтівзнижками ірізнимиспецпропозиціями .Машинаможепростоятирік ,першніж у неїз'явитьсяновийвласник .Відомівипадки ,коли транспортнийзасібпродавализізнижкоювпівціничерезчотири рокипростою !Але жоденавтомобільвсвіті, який непродається протягомодного ,двох ,трьохі навіть чотирьохроків, неутилізований,пущенийпід пресабовтопленийвморі ,немовапельсини під час Великоїдепресії.І мипояснимочому.
Деякілюдинаївновважають ,що процесвиробництваавтомобіляне складніше за ліпленняколобкасемирічноюдитиною.Є багатотаких ,хтовсерйоздумає ,щопіслявізитудо дилера,менеджертут жепередаєзаявкувпредставництво ,авоновідсилаєблискавкувумовнуЯпонію ,де бідніробітники,позбувшисьобіду ,тут жекидаютьсязбиратизамовленийавтомобіль .Як би нетак .
Автовиробникинамагаютьсядотримуватися певноїтимчасовоїдельтиміж замовленняммашиниіїїпередачеюклієнту .Якправило ,це близько двохмісяців .Саметаквсемаксимальнозастрахованівідперевиробництва .Якщо жвпрогнозивідділу маркетингудилераіавтовиробника(туту нихподвійнийконтроль)закраласянежданапоправкау виглядістагнаціїпродажів ,тоцядельтаможезбільшитисянатижніі навіть місяці .Але потімвсезновуприходитьвнорму .НавітьросійськийАВТОВАЗперейшовнасистемупопередніх замовленьавтомобілів .Цене означає ,щозамовлення будутьзавжди робитиклієнти :вони ,як і колись ,станутьвибиратимашинивавтосалоніз наявності ,а отдилерамдоведетьсярозраховувати ,скількиавтомобілівїм потрібнокупитинатой чи іншиймісяць.
Мизвиклиміркуватитак:давним- давновсіросіяникупуютьмашинунатри роки ,поки не закінчитьсягарантійнийтермін ,апотімпродають ікупуютьнову.Багато ,мовляв ,міняютьавтомобільразна рік абонавіть раз напівроку.Таківипадки є,алевціломуце помилка.Наприклад ,в 1969році в країнахЗаходусереднійвікавтомобіля ,який можна булозустрітинадорогахзагальногокористування ,становив5,1року.Згідно зі статистикоюза2013 рік,середнійвікмашини заразвирісдо 11,4року !Такщовбільшості своїймиїздимонадуже старихмашинах .І ціцифритакожможна віднести й доРосії ,адже ранішеоднасім'ябула гордапридбаннямавтомобіляяк такого ,атепер коженчленродиниможепишатисясвоїми кредитнимиBMW X6.
Івсеждеякачасткаобманувцихпродажахприсутня.Уавтовиробниківє таке поняття ,якYellow Stock( жовтийтоварно- виробничийзапас) .Цетімашини ,які ніякне хочутьзнаходитисобігосподаряпротягом довгогоперіодучасу.Дилериіавтовиробникипочинаютьспокушативеличезнимизнижками ,ів 99 %випадківпокупецьзнаходиться.Відсоток,і називаєтьсяYellow Stock .
У дилерає багатошляхіввирішення цієї" жовтоїпроблеми" : деякіставлятьмашинунаномери іпродають черезсистемуtrade- in ,щобуникнутитяганиниз бухгалтерськоюзвітністю ,деякіпоширюютьз ще більшоюзнижкоючерезспівробітників ,алепро яку-небудьутилізаціюабоповерненняавтомобіляназаводдлярозборуназапчастини неможейти мови .У деяких компанійYellow Stockінодідосягає30 % ,проте ,через деякийчас ,всі ціавтомобілітакчи інакше" зливаються " і навітьпотрапляютьвстатистикуофіційнопроданихмашин .Аджеавтомобіль- цеодинз найбільшзатребуванихтоварів ,якийпрактично не можепринестизбитку .
Читайте також:
- Названо найкращі автомобілі для перепродажу
- Названо найбільш очікувані автомобілі 2015
- Як не купити битий автомобіль
- Названі найдешевші автомобілі в світі: від 2,5 до 6 тисяч доларів
- В Україні різко зросла кількість викрадень автомобілів
- Названі найнадійніші і ненадійні автомобілі 2014 року
- Названо кращі автомобілі 2014 року по версії Bild
- Корейський автогігант "похитнув" рейтинг світових автобестселерів