Існують моделі авто, які переходить з покоління в покоління як сімейна реліквія. Експерти аналітичної компанії iSeeCars вирішили розібратися: за які саме моделі власники тримаються особливо міцно, пише Аuto.Ria.
10. Audi TT
9. Toyota 4Runner
Середній термін володіння – 8,8 року
З таким самим показником за роками, але на 9 – му місці рейтингу опинився Toyota 4Runner. Цікаво, що на тому ж місці машина опинилася і в нашому недавньому рейтингу найпопулярніших рамних позашляховиків. Такі машини, як правило, більш довговічні. Х одова частина служить далеко не один рік, хоча рамні позашляховики, як правило, використовують у важких польових умовах. А значить і розлучатися з ними після пари років дружби немає ніякого сенсу .
8. Toyota Avalon
Середній термін володіння – 8,8 року
Ще один представник марки Toyota, але на цей раз в кузові седан. Єдина 4 – дверка в списку " довгожителів " це Avalon. Пояснити феномен закоханості власників в цю модель експерти так і не змогли. Можливо, справа в тому, що в США, Канаді і на Близькому Сході Avalon взяв на себе всю повноту ноші флагманського седана, яку в Україні несе Camry. У будь-якому випадку, з цим повнорозмірним бізнес – класом розлучатися не поспішають .
7. Chevrolet Corvette
Середній термін володіння – 8,8 року
Chevrolet Corvette, як і коньяк, з роками стає все краще ( якщо не іржавіє ). Потрібно лише дочекатися моменту, коли він починає бродити по руках. Наприклад, модель 50 / 60 – х років випуску зовсім не знайти в каталогах б /в-шок – їх, скоріше, потрібно шукати на торгах елітних аукціонних будинків у вигляді рідкісних лотів. Та й скільки б не було років цьому спорткару, якого модельного року він би не був, зовнішність Corvette охарактеризувати як застарілу не зможе жодна розсудлива людина .
6. Toyota Sequoia
Середній термін володіння – 8,9 року
Toyota Sequoia потрапив до рейтингу з тих же причин, що і вищезгаданий позашляховик, але з різницею, що Sequoia дав своїм покупцям трохи більше: простору, комфорту, презентабельності, безпеки. Як результат, на те, щоб задуматися про його продаж, у власників йде трохи більше часу. Автомобіль, який в Україні зустрічається хіба що в кортежі супроводу, в США користується народним попитом і повагою .
5. Ford Explorer
Середній термін володіння – 8,9 року
Ford Explorer – вибір не тільки багатьох американців, але і багаторічний улюбленець тамтешньої поліції. Дійсно, для копів США ця модель є рідною і близькою службовою машиною. Її обирають через повний привід, більш високу пристосованість до позаштатних ситуацій і широкий спектр потужних двигунів. А змінюють "Експлорер", найчастіше, на точно таку ж модель, – але більш свіжого покоління. Або ж коли на службовий транспорт виділяють нові засоби. Звичайний споживач не відчуває особливої потреби відправляти Explorer у відставку навіть після 8 років служби.
4. Mercedes-Benz SLK
Родстери завжди виглядають і будуть виглядати дуже зухвало в самому позитивному сенсі цього слова. Родстери Mercedes – Benz, безумовно, мають неповторний шарм і час над такими машинами не владний. І куди більш резонне питання: навіщо продавати SLK після якихось там 9 років експлуатації? Проте, це і є середній термін володіння даної моделі. Формально Mercedes – Benz SLK вибув з ладу в 2016 році, коли модель вирішили перейменувати в SLС. Однак в чужі руки машину віддають неохоче і лише після довгих років роздумів .
3. Ford Expedition
Відкриває трійку лідерів найбільший на сьогоднішній день позашляховик компанії Ford ( але, на жаль, не відправлений на спокій Ford Bronco ). " Експедішн " звик до почесних місць у всіляких рейтингах і експертизах. Наприклад, в США його назвали найвигіднішим і якісним серед великих позашляховиків при експлуатації понад 5 років. Крім того, автомобіль номінували на звання " Автомобіль року в Північній Америці ", він отримав друге місце в рейтингу найбільш надійних повнорозмірних SUV і був названий кращим позашляховиком 2015 року з рейтингу J.D. Power and Associates .
2. Porsche Boxster
1. Toyota Land Cruiser
Land Cruiser випускається найдовше від інших автомобілів марки Toyota. Його хода по ринку почалася ще в 1951 році і не припиняється по сьогоднішній день. Власники машини, судячи з усього, також віддані " Крузеру ", як і сам автовиробник, тому його не відривають від серця довше, ніж по 10 років .