У зовнішньому вигляді прототипу можна помітити незвичайну форму бічного скла, камери замість бічних дзеркал і відсутність традиційних ручок дверей
<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Китайці</span> <span>зробили</span> <span>розкішний</span> <span>електрокроссовер</span><span>.</span> <span>Фото</span
<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Китайці</span> <span>зробили</span> <span>розкішний</span> <span>електрокроссовер</span><span>.</span> <span>Фото</span
<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Китайці</span> <span>зробили</span> <span>розкішний</span> <span>електрокроссовер</span><span>.</span> <span>Фото</span
У зовнішньому вигляді прототипу можна помітити незвичайну форму бічного скла , камери замість бічних дзеркал і відсутність традиційних ручок дверей . Разом з тим на зображенні не видно центральної стійки .
Чотири крісла в салоні розділені суцільним високим тунелем . Інтер'єр примітний також рівною підлогою і великою кількістю світлодіодного підсвічування , а ще – великим тачскріном спереду , який служить одночасно дисплеєм мультимедійного комплексу та органом управління іншими системами .
Імовірно , повністю електричний Vision – E володіє запасом ходу близько 500 кілометрів . Офіційна прем'єра відбудеться 18 квітня.