В Україні створено новий автомобіль

16 Березня 2017, 04:09

Легкий і маневрений самоскид розробили для комунального підприємства


<p>Фото: agropravda.com</p>

<p>Фото: agropravda.com</p>

<p>Фото: agropravda.com</p>

<p>Фото: agropravda.com</p>

<p>Фото: agropravda.com</p>

<p>Фото: agropravda.com</p>

<p>Фото: agropravda.com</p>

<p>Фото: agropravda.com</p>

 


Компанія "АМАКО УКРАЇНА" у співпраці з компанією Polycar, на шасі IVECO Daily 72-150 розробила компактний, маневрений 6-кубовий самоскид з 3-стороннім розвантаженням для універсального використання. Оскільки автомобілі призначені для комунального підприємства, завдання полягало в тому, щоб створити автомобіль економічний, компактний, місткий, але при цьому маневрений, передає АгроПравда.

Шасі Iveco Daily було вибрано через широкий спектр колісних баз. Це дозволило підібрати таку колісну базу (а вона становить 3750 мм), яка забезпечує невеликий звис і хорошу розвісовку за осями. У найближчих конкурентів вибір колісних баз менший, і для того, щоб отримати потрібний параметр, довелося б обрізати шасі.

Оптимальна база і короткий звис дозволили зменшити крен, збільшити стійкість при русі, а також до мінімуму знизити ймовірність перекидання під час розвантаження. Габаритна довжина самоскида становить 6220 мм, а діаметр розвороту – всього 12,5 м – як у легкових авто, що дуже зручно в міських умовах.

Повна маса машини – 7200 кг. Вантажопідйомність шасі – 4800 кг, кузов важить близько 1100 кг, тому чиста вантажопідйомність самоскида становила 3700 кг. Особливістю цієї моделі Iveco є запас навантаження за осями, яка досягається за рахунок посиленої передньої підвіски 2700 кг, задньої підвіски з підресорником 5350 кг. За рахунок посилених підвісок і рамної конструкції автомобіль має запас міцності щодо перевантаження близько 850 кг, що, в свою чергу, дозволяє при необхідності перевезти вантаж, який перевищує чисту вантажопідйомність автомобіля в допустимих межах навантажень на осі.

Двигун також вибирали з міркувань розумної ефективності, і зупинилися на турбірованому дизелі Iveco об'ємом 3,0 літра і потужністю 146 к.с. Такий двигун споживає паливо в межах 14-15 л на 100 км пробігу.

Як додаткові опції на самоскиді встановили металевий захист двигуна і радіатора, задні ресори з допоміжним підресорником, а також блокування диференціала (чи мало до якого бруду може забратися комунальна вантажівка).

Самоскидна платформа з 3-стороннім розвантаженням на 45 градусів управляється за допомогою пульта управління на дві кнопки ("вгору" і "вниз"). Для запобігання перевантаження встановлений відсікач. При цьому оператор вибирає, в який бік розвантажуватиметься кузов, переставляючи механічні блокувачі. Таке рішення дозволило серйозно знизити вартість виробництва, але нітрохи не позначилося на функціональності.

При виробництві самосвальної платформи було використано обладнання виключно європейських виробників. Товщина бортів платформи становить 2 мм, товщина підлоги – 3 мм.

Конфігурація платформи може бути дуже різноманітною – за місткістю, формою, додатковими опціями, і навіть за дизайном. Все це залежить тільки від побажань замовника і необхідного функціоналу.

Зазначається, що ці вантажівки можуть знайти своє застосування не тільки в комунальному господарстві, а й в аграрному секторі.

Ви зараз переглядаєте новину "В Україні створено новий автомобіль". Інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування