Як правило, системи "мотор-колесо" живляться енергією від акумулятора або від двигуна внутрішнього згоряння. Японські вчені запропонували новий спосіб приведення електромотора в дію – за бездротовою технологією. За відомостями видання Response, був використаний метод магнітного резонансу – електромагнітні котушки встановлені на відстані 10 сантиметрів один від одного, пише kolesa.ru.
Перевагою нової технології є відсутність проводів, які потенційно піддаються ризику (на наш погляд, ці сценарії малоймовірні): обрив проводу може трапитися через потрапляння стороннього предмета, через екстремальні температур, вібрації. Ці проблеми спробували вирішити фахівці Токійського університету.
На даний час група вчених не зупиняється на досягнутому і проводить дослідження для підвищення питомої потужності моторів, що встановлюються в колесах, а також роботи з покращення індукційних властивостей системи.
Читайте також:
- "Тойоти" та "Лексуси" навчилися шукати громадські туалети
- BMW M3 нового покоління поставлять 500-сильний мотор
- Машини Ferrari, Porsche, Mercedes та інші комплектуються запчастинами українських виробників
- Німці зібрали для представника ОАЕ унікальний супер-BMW
- McLaren випустить модель 675 LT в обмеженої серії вже цього року