У березні 2014 ЗАЗ здобув першість на ринку легкових авто в Україні з часткою в 14,1 %. Моделі ЗАЗ Sens і ЗАЗ VIDA – у ТОП-5 найпопулярніших автомобілів. Всього було продано 1330 автомобілів ЗАЗ. Березень став першим місяцем 2014 року, коли загальна кількість проданих авто знизилася нижче позначки в 10 000 авто і склала лише 9430 легковиків, передає AUTO-Consulting.
Причини падіння авторинку України в березні відомі, економічна дестабілізація і зростання курсу валют призвели до зростання цін на ринку. Більшість масових імпортованих автомобілів додали півціни, в порівнянні з весною 2013 року, багато дилерів згорнули рекламні кампанії. Виграли на цьому тлі вітчизняні виробники бюджетних авто, які до того ж вдарили по песимістичних настроях ринку великою рекламною кампанією "Чув? Бачив? Розпродаж!".
Найбільш популярним ЗАЗом березня стала модель Sens, яка фінішувала з результатом в 863 автомобілі. У самій компанії відзначають, що Sens став також лідером продажів за підсумками 1 кварталу 2014 року. У п'ятірку лідерів авторинку, відзначають дилери запорізьких машин, також потрапила ЗАЗ VIDA.
Варто, мабуть, зазначити, що серед десятки лідируючих брендів авторинку України в березні 2014 тільки ЗАЗ показав позитивну динаміку в 57,58 % порівняно з лютим. У інших суцільні мінуси. Так, Geely втратила -37,93 % покупців, закінчивши березень зі "сріблом" і результатом в 1252 автомобілі. Бронзовий призер березневого забігу, марка Toyota, знизила продажі на 4%, реалізувавши 858 авто. Найсильніше в п'ятірці лідерів впали продажі Hyundai. У березні було продано лише 453 "Хюндаї", що наполовину менше результату лютого.
Раніше також повідомлялося, що АвтоВАЗ припинив постачання своїх автомобілів в Україну.