В цілому , моральний кодекс Facebook містить 29 пунктів строгих заборон і ще десяток умовно дозволеної реклами – перед тим , як дати добро на розміщення , експерти соцмережі переглянуть повідомлення і винесуть вердикт , чи варто показувати її своїм користувачам . По суті , така політика відповідає принципам ризик – орієнтованого підходу , відзначають фахівці .
Повний список жорстких заборон виглядає так :
- нелегальні продукти і послуги ;
- дискримінація за будь-якими ознаками ;
- тютюнові вироби;
- ліки і пов'язані з ліками продукти ;
- небезпечні харчові добавки , які визнані Facebook небезпечними ;
- зброя , боєприпаси або вибухові речовини ;
- товари або послуги для дорослих , крім реклами планування сім'ї або контрацепції ;
- матеріали для дорослих ;
- сенсаційні матеріали ;
- особисті характеристики ;
- матеріали , що вводять в оману ;
- спірні матеріали , які використовують суперечливі політичні або соціальні питання в комерційних цілях ;
- обладнання для спостереження ( шпигунські камери , пристрої для відстеження мобільних і т.д. ) ;
- неіснуюча функціональність ;
- особисте здоров'я ( реклама , що показує результат " до " і " після " ) ;
- споживчі кредити і позики " до зарплати " ;
- мережевий маркетинг;
- скандинавські аукціони ;
- підроблені документи ;
- шпигунське або шкідливі програми , включаючи посилання на них ;
- несанкціоновані пристрої для стрімінгу ;
- заборонені фінансові продукти і послуги .
Окремо Facebook буде приймати рішення по умовно дозволеній рекламі . Наприклад , просувати алкоголь в соцмережі можна , але за умови дотримання місцевих законів і коректного таргетингу . А служби знайомств перед тим , як розміщувати рекламу , повинні отримати письмовий дозвіл . Подібні обмеження встановлені і для онлайн аптек , державних лотерей , підписаних і фінансових послуг .
Також Facebook розширив перелік обмежень для рекламодавців в частині збору інформації від користувачів . У платних публікаціях можна запитувати будь-які документи , паролі і логіни , політичні уподобання , сексуальну орієнтацію і масу інших даних особистого характеру .