В основному фрілансери в Україні обслуговувалися в ПриватБанку. Після його націоналізації більшість з них не планують переходити в іншу фінустанову, однак значна частина клієнтів має намір паралельно відкрити рахунок в іншому банку. Про це повідомляє UBR з посиланням на опитування української фріланс-біржі Freelancehunt.
Як показало дослідження, клієнтами ПриватБанку є 92% фрілансерів. Одночасно, 62% з них обслуговуються як мінімум ще в одному, приватному, банку. 53% клієнтів ПриватБанку не впевнені, націоналізація для банку — це добре чи погано. 29% вважають, що це погано, і лише 8% налаштовані позитивно і вважають, що дане рішення держави правильне.
Незважаючи на невпевненість або негативне ставлення до подій, приблизно 90% клієнтів-фрілансерів планують і надалі обслуговуватися в ПриватБанку. З тих, у кого вже є рахунок в іншому банку, 85% не планують щось змінювати. З тих, у кого в іншому банку рахунку ще немає — 56% продовжать обслуговуватися тільки в ПриватБанку, і ще 40% планують залишитися клієнтами націоналізованого банку, у той же час відкривши рахунок і в приватному банку.
"Ті, хто не використовував послуги "Привату" досі, в більшості не вважають, що це якось на них вплине — 31% все одно, ще 29% — не впевнені. Позитивно налаштованих менше 15%", — зазначив представник Freelancehunt Валентин Зюзін.
У той же час, серед тих, хто вирішив відмовитися від послуг банку, і тих, хто хоче відкрити додатково рахунок у приватному банку, більшість — 89%, ще не визначилися, клієнтами якого банку їм стати. Вирішальним фактором, очікувано, стає зручний онлайн-банкінг — це важливо для 87% фрілансерів, і надійність банку (68%). Для половини не менш важливі низька комісія на отримання готівки (57%) і велика мережа власних банкоматів (50%).
Ті, хто вже обрав приватний банк, у більшості дивилися на надійність банку (73%), і зручний онлайн-банкінг (55%).
В результаті повністю перейти в приватний банк готові не більше 5% опитаних, а 70% продовжать використовувати карти ПриватБанку для отримання зароблених коштів.
"Результат пов'язаний з декількома чинниками — по-перше, більшість не готові відмовитися від зручного "Приват24", по-друге, від звичного способу отримувати кошти. Ну і, по-третє, банк продовжує працювати з фрілансерами, як з групою клієнтів у колишньому режимі", — зазначив Зюзін.
Нагадаємо, минулого тижня 100% акцій ПриватБанку перейшли у власність держави. Націоналізація пройшла за 72 години.
При цьому бізнесу, який тримав свої рахунки у ПриватБанку, довелося пережити труднощі. У вівторок рахунки юридичних осіб були заблоковані. Всього кількох годин виявилося достатньо, щоб бізнесмени задумалися про закриття рахунків у націоналізованому "Приваті". Спочатку прогнозувалося, що обмеження з корпоративних рахунків будуть зняті в середу, але в цей день лише відновилися перекази. Заблоковані залишки коштів і овердрафти не дозволили багатьом юрособам вчасно заплатити штрафи та податки.
В результаті обмеження для юросіб зняли тільки до кінця четверга. Щоправда, для тих, хто через заблоковані рахунки не зміг розрахуватися з податковою, скасували штрафи за прострочення.
Читайте також:
- Євросоюз схвалив націоналізацію ПриватБанку
- В екс-правлінні "Привату" назвали міфом виведення мільярдних коштів
- Паніка, стрибок долара і нововведення для вкладників: що приніс Україні тиждень скандалів навколо ПриватБанку
- НБУ обміняв зобов'язання "Привату" перед кредитором на акції банку
- Кому довірили "Приват": до наглядової ради увійшли іноземці з світовим досвідом, але без конкурсу і не за законом