З початком військової агресії Росії в Криму небайдужі українські споживачі почали активно бойкотувати товари, промарковані штрих-кодом "46". Це змусило деяких російських виробників піти на хитрість і маскувати країну-виробника товарів, пише ТСН.
Об'єми продажів російських товарів в Україні за останні два тижні скоротилися майже на 40%. Як пояснює фахівець з маркування товарів Ростислав Лоцманенко, російські виробники в останні кілька тижнів кинулися отримувати українські штрих-коди, щоб "замаскувати" товар.
Однак, зазначає Лоцманенко, навіть якщо штрих-код починається на "482", покупець повинен уважно вивчити інші написи на упаковці і переконатися, чи відповідає вказаному штрих-коду країна-виробник товару.
А поки російські виробники оцінюють рентабельність, українські програмісти адаптуються до нової ситуації – розробляють мобільний софт, який може стати в нагоді покупцям, і радять звертати увагу не тільки на штрих-код, а й на країну-виробника.