Спілкування – важлива складова робочого процесу . Співробітники здійснюють комунікацію з клієнтами , колегами , партнерами та ін . Сучасні технічні засоби і програмне забезпечення пропонують безліч варіантів того , в якому форматі це можна реалізувати . Наприклад , ділове листування , спілкування в месенджерах , онлайн – наради та т . д . У своєму новому опитуванні фахівці Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна дізналися , які саме сучасні інструменти спілкування використовують в своїй роботі українці .
Сьогодні існує чимало сервісів , що дозволяють прив'язати робочу пошту до особистої . У зв'язку з цим тимчасові рамки робочого спілкування зміщуються , а нерідко і зовсім стають розмитими . І , як свідчать результати опитування , більша частина респондентів ( 77 % ) вважають за краще не прив'язувати робочу пошту до особистої .
Ще один оперативний спосіб спілкуватися під час робочого процесу – це використання різних месенджерів . Це може бути зручно , якщо над вирішенням завдання працюють представники різних департаментів або співробітники з різних регіонів . Так , 79 % опитаних відзначили , що використовують месенджери в діловому спілкуванні . У той же час деякі з них використовують не тільки в роботі , а й у вільний час .
У ТОП – 3 месенджерів , які використовуються учасниками опитування для вирішення робочих питань , увійшли Skype , Viber і Facebook Messenger – 75 % , 57 % і 25 % відповідно . Але дані месенджери також використовуються і для особистого спілкування . За допомогою Slack , Telegram і Lync спілкується менша кількість респондентів .
Читайте також: