Поради підприємцям-початківцям: як боротися із запереченнями в тексті продаж

За словами експерта з копірайтингу Дмитра Кота, типовими адресатами звернень є топ-менеджери, рядові менеджери, закупівельні центри

Мистецтво створення тексту продажу вельми складне. Копірайтерам або маркетологам необхідно вмовляти, переконувати клієнтів і, що дуже важливо, долати всі їхні заперечення.

Як ефективно працювати з потенційними і реальними запереченнями клієнтів в таких текстах розповів експерт з копірайтингу і лектор B2B Academy Дмитро Кіт. За його словами, наведені нижче п'ять порад щодо таких текстів є базою зі створення матеріалів, призначених зняти будь-яке заперечення.

По-перше, спочатку необхідно зрозуміти: усне спілкування з клієнтом і підготовка письмового звернення з будь-яким повідомленням – сильно відрізняються. В чому різниця? У першому варіанті завжди можна підлаштуватися до співрозмовника – зрозуміти його емоції, прочитати його жести і міміку, вловити, що саме його бентежить. Текст же можна зробити настільки гнучким. Тому слова потрібно підбирати дуже ретельно, продумувати форму і структуру тексту.

По-друге, не можна залишати клієнта з його запереченнями наодинці і надовго. Якщо вчасно не зреагувати на його страх або сумнів, ви можете його втратити. Адже коли потрібно знімати заперечення? Коли рішення про покупку прийнято, а питання, кого з постачальників / продавців вибрати, – ще відкрите. Саме в цей момент потрібно схилити потенційного клієнта на свій бік, інакше він піде до конкурента і при успішній угоді залишиться до нього лояльним. А при хорошому обслуговуванні буде здійснювати повторні покупки.

По-третє, щоб зрозуміти, як боротися з запереченнями, варто також розуміти, з чим саме доведеться працювати. Проаналізуйте заперечення, з якими ви вже стикалися в роботі. І складіть список можливих заперечень. Читайте спеціалізовану літературу і онлайн-ресурси, щоб дізнатися, які ще можуть бути заперечення, з якими вам не доводилося мати справу.

"В цілому існує дві основні групи заперечень, з якими потрібно працювати. Це стандартне – "дорого", "не влаштовує спосіб доставки", "не знаю вас, ваш бренд не на слуху". Або ексклюзивні – ті, з якими може зіткнутися компанія в міру специфіки своєї роботи", – пояснює Дмитро Кіт.

По-четверте, є три поверхи зняття заперечень. Як і в житті, починати "вибудовувати довіру" з клієнтом потрібно з основи – першого поверху. А це факти і докази, що говорять про якість ваших товарів та інших перевагах роботи з вашою компанією. У міру необхідності можна рухатися вгору, на другий поверх – до гарантій виконання зобов'язань. А якщо цифр і фактів клієнту було недостатньо – переходите до трюків. Це мовні звороти, здатні психологічно впливати на рішення клієнта (це третій поверх). Але користуйтеся ними тільки в крайньому випадку.

По-п'яте, звертайтеся до цільової аудиторії за принципом: розділяй і володарюй. У компанії ваше повідомлення можуть прочитати різні люди, і в залежності від того, до кого ви звертаєтеся, використовуйте різну аргументацію і тональність повідомлення.

"В даному випадку типовими адресатами ваших звернень є топ-менеджери, рядові менеджери, закупівельні центри", – уточнює Кіт. Тому знаючи, яким чином ви можете впливати на кожного з адресатів, стратегію боротьби з запереченнями можна буде вибудувати швидше і ефективніше.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,07
54,99
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,80
51,11
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63769.61

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3048.34

Litecoin (LTC)

82.48

Ripple (XRP)

0.52

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти