Встигнути до зими: запаси палива в Україні

"ДТЕК Енерго" збільшив поставки чорного золота на теплоенерго і домовився про ремонт локомотивів

Українські енергетики розповіли, як збільшили поставки вугілля на ТЕС напередодні зими, які труднощі виникають при доставці вугілля на теплоелектростанції та поділилися подробицями про те, що ж відбувається на тимчасово непідконтрольних країні територіях (НКТ) і пунктах перетину.

ВУГІЛЛЯ Є. Для початку – про хороше. "ДТЕК Енерго" (видобуток вугілля і виробництво електроенергії в енергокомпанії ДТЕК) відзвітував: в жовтні обсяги поставок палива на ТЕС зросли на 20%. Так, якщо ще в вересні на ТЕС завезли 1,66 млн тонн вугілля, то вже в жовтні – 2 млн тонн. Велика його частина – ресурс контрольованої території України, це 1,4 млн. Ще 600 тисяч тонн – поставки з тимчасово непідконтрольною території. "Станом на 15 жовтня на наших ТЕС всього було накопичено 1 млн 140 тис тонн вугілля", – уточнив директор з логістики "ДТЕК Енерго" Орест Логунов. Що непоганий показник для компанії, яка з літа працює в посиленому режимі: теплова генерація компенсувала нестачу потужності, що виникла через ремонти на АЕС.

Реклама

Тепер – зокрема. Для того щоб забезпечити ТЕС паливом влітку і накопичити вугілля на складах зараз, компанія збільшила видобуток. У третьому кварталі шахти видобули 7,8 млн тонн, що на 29% більше, ніж в попередньому кварталі. Незважаючи на все це, ставка робиться на диверсифікацію: крім власного видобутку, компанія закуповує вугілля у державних шахт, в Польщі і ПАР. Якщо розбирати по маркам вугілля, то газового на ТЕС завезли 1,4 млн тонн (на 250 тис. Більше, ніж у вересні). Ведеться закупівля вугілля з державних шахт – у вересні-жовтні це було 140 тис. Тонн, в листопаді завезуть ще 70 тис. Тонн. Крім того, 1 листопада на Бурштинську і Добротворську станції відвантажили 80 тисяч тонн вугілля з Польщі. "Ми готові викупити весь державний вугілля, а потім, коли українські шахтарі забезпечені роботою і зарплатою, і бачимо, що потреба реально вище, ніж можна отримати на території України, ми йдемо до Польщі", – уточнив Логунов. Антрацит теж йде з двох напрямків. 618 тисяч тонн прийшло з тимчасово непідконтрольною території, ще 79 тисяч тонн – з ПАР – до кінця листопада візьме на свої склади Придніпровська ТЕС.

РОБОТА З НКТ. Нещодавно глава Міненерговугілля Ігор Насалик наголосив, що вивезення вугілля з непідконтрольних Україні територій абсолютно легальний. Це підтверджують і в ДТЕК. "Все перевезення з цієї території йдуть відповідно до законодавства, під контролем усіх служб – СБУ, фіскальної і так далі. Так возимо вугілля не тільки ми, так працюють і інші підприємства, включаючи державні. Паливо йде з підприємств, які перереєстровані на українській території і платять податки в бюджет України ", – пояснив Логунов.

Поставки антрациту з НКТ в листопаді будуть рости. "Ми фактично вийшли на 20-22 тисячі тонн на добу, це 600 в місяць, – каже Логунов. – Зараз стоїть завдання збільшити вивіз вугілля в листопаді до 742 тисяч тонн, це 25 тисяч тонн на добу". Це пов'язано з тим, що ситуація щодо минулого року стала кілька стабільніше – інфраструктуру, зруйновану через бойові дій, частково вдається відновлювати – завдяки спільним зусиллям трьох міністерств: МЕУП, Міністерства інфраструктури, Міністерства з питань тимчасово окупованих територій, а також ПАТ "Укрзалізниця "і допомоги компанії, яка брала активну участь у ремонтах полотна, електромереж, тепловозів.

Реклама

Проблем, втім, вистачає. "У логістичного рівняння є три основні змінні: це вагони, локомотиви і самі перегони, – зазначає Логунов. – Вагонів катастрофічно не вистачає, ми користуємося приватним парком, що коштує чималих зусиль – мало хто хоче їхати на НКТ. Локомотива теж не вистачає – з тих , що є, за різними оцінками, 90-95% зношені. з 8 локомотивів, якими ми возимо вугілля, – 3 в постійних ремонтах ". З перегонами теж проблема: з 10 переходів через лінію розмежування зараз працює тільки чотири. Це Ясинувата – Скотовате, Микитівка – Майорська, Сентянівка – Шипілова, Луганськ-Північний – Кондрашевська. Вони ледь-ледь покривають 70% потреби. З багатьох причин: працюють тільки вдень (що взимку зовсім незручно); закриваються через загострення бойової ситуації; часто виникають затримки поїздів – через тривалі оглядів тією стороною, наприклад.

Однако все це, на мнение Логунова, питання, Які можна вірішіті. "Ми сподіваємося на допомогу и співпрацю" Укрзалізниці ", готові зі свого боку допомагаті. Вагонів, локомотивів, перегони – це Головні питання, Які можна и нужно вірішуваті. Ми регулярно Обговорюємо їх – як з профільнім міністром, так и з керівніцтвом залізниці", – Зазначає Логунов.

Топ-менеджер додав, що днями був укладений меморандум з "Укрзалізницею" про ремонт трьох локомотивів, який проведуть за кошти ДТЕК, і в подальшому до 80% часу вони будуть задіяні на перевезеннях вантажів компанії. Дані локомотиви приписані до Донецької залізниці і після ремонту будуть працювати тут же, на контрольованій України території. Доступ до їх використання матимуть всі компанії, і це буде визначатися "Укрзалізницею".

Реклама

"Сподіваюся, позитивна динаміка вивезення вугілля збережеться, ми робимо для цього все можливе", – заключив Логунов.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
52,81
27,61
55,40
53,40
54,40
26,89
56,40
54,40
53,79
28,62
56,49
55,02
54,97
27,76
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,56
51,08
26,95
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

61272.13

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

2978.85

Litecoin (LTC)

80.17

Ripple (XRP)

0.5

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти