В Україні за допомогою експертів з Грузії був запущений модельний офіс для спрощення реєстрації нерухомості. Про це повідомив міністр юстиції Павло Петренко.
У процес реєстрації нерухомості було запроваджено нововведення, згідно з яким особа, яка реєструє нерухомість, не подає жодних письмових заявок і не заповнює жодного формуляра.
За словами Петренка, потрібен тільки паспорт і договір купівлі-продажу квартири, з яких можна звернутися в модельний офіс, де дані будуть внесені в програму і автоматично будуть сформовані заявки і запуститься процес реєстрації.
Як зазначив міністр, цей модельний офіс пропрацював в Україні два місяці і показав хороші результати.
Один офіс за цей час обслужив приблизно 5,5 тисяч громадян, а кількість повернутих документів і відмов зменшилася в рази – з 80% до 10%.
"Тому такі ж офіси були відкриті в Дніпропетровську, Львові, Харкові, Вінниці, Черкасах і Чернігові", – сказав Петренко.
"За результатами року, я думаю, після аналізу роботи цієї моделі на територіях, ми впровадимо її на території всієї України", – підсумував міністр.
Читайте також:
- Як курс долара впливає на вартість квартир в Україні
- У Києві рекордно впав попит на квартири
- Де вигідніше купувати житло в Києві
- Як вибрати квартиру в новобудові
- У Києві зростає попит на квартири – експерти
- Податок на квартири: Скільки грошей Кабмін хоче брати з українців
- Через долар у Києві ростуть ціни на нерухомість
- Яке житло можна купити в Європі, якщо продати квартиру в Києві
- Число платників податку на землю в Україні може вирости