Блокування російських поштових сервісів mail.ru, yandex.ru і yandex.ua може призвести до виникнення проблем у тисяч українських авіапасажирів, повідомляє avianews.com.
Це пов'язано з тим, що багато авіакомпаній і агентств для максимальної автоматизації послуг і зниження витрат відправляють повідомлення про зміну розкладу або скасування рейсів електронною поштою. У той же час, за оприлюдненими в кінці 2014 ж року даними ПриватБанку на основі аналізу 5,5 млн email-адресів клієнтів, 64% українців використовують російські поштові сервери.
Внаслідок блокування пасажири, які вказали при бронюванні квитка в якості контактної електронну пошту на серверах mail.ru, yandex.ru або yandex.ua, можуть не побачити відправлене повідомлення про зміну статусу рейсу і спізнитися на рейс в разі його перенесення на більш ранній термін, або ж приїхати в аеропорт, в той час, як рейс був відмінений.
Щоб уникнути таких проблем пасажирам слід зв'язатися з авіаперевізником і вказати в якості контактного новий email на альтернативному поштовому сервері, а в разі відсутності такого – перед зверненням до авіакомпанії створити його, радять експерти.
Читайте також: