Павло Рябікін: "Добові показники Борисполя ростуть мало не щодня"

10 Серпня 2017, 08:13

Головний в "Борисполі" будує масштабні плани на майбутнє, незважаючи на скандал з Ryanair

<p style="text-align: justify;">"У найближчі роки термінал D розшириться, а парковка на 1000 місць з'явиться до наступного навігаційного сезону"</p>
"У найближчі роки термінал D розшириться, а парковка на 1000 місць з'явиться до наступного навігаційного сезону"

- "Бориспіль" приймає все більше пасажирів. Нарощування обертів – прогнозований процес? Коли він почався?

- У нашій галузі планування відбувається мінімум за півроку, коли компанії запитують слоти (час обслуговування повітряного судна біля терміналу). Тобто, умовно кажучи, взимку ми вже знаємо, скільки буде рейсів влітку. Але сюрпризи можливі: борт може бути заповнений на 50%, а може – на 100%, і ось тоді прирости пасажиропотоку перевищують планові.

Найпровальнішим для нас був 2015-й. З 2016-го почався повільний приріст, а в цьому, думаю, досягнемо позначки 10+ млн за рік. І якщо в країні не загостриться ситуація, тренд будемо спостерігати ще довго. Це глобальна тенденція: все більше людей користуються повітряним транспортом. А в Україні відкладений попит на перельоти був колосальним, і в міру оздоровлення економіки все більше українців дозволяють собі літати (ще й наступив період відпусток). Безвізовий режим в цьому, думаю, зіграв роль на 2-3%.

Внаслідок добові показники зростають мало не щодня, і вони вже близькі до розрахункової пропускної здатності терміналу D – 15 млн на рік, приблизно 40 800 на день. Обслуговуючи вже зараз більше 39 000, зазор все зменшується і змушує думати про подальший розвиток.

- Що конкретно плануєте на найближчі роки?

- Залежить від того, яка модель буде використана. Якщо хабова – тоді орієнтуємося на трансферних пасажирів і прив'язані до технології "під одним дахом", якщо лоукост – можна приймати пасажирів в розрізнених терміналах, розконсервувати F і B. Ми схильні до розвитку хаба, тобто нарощування потужностей в терміналі D.

В цьому році, перш за все, потрібно закінчити багаторівневий паркінг, упорядкувати підвезення пасажирів. Першу 1000 машино-місць здамо до весняно-літньої навігації 2018 року. Робимо нові відділення для видачі багажу пасажирам внутрішніх ліній, а старі приєднаємо до міжнародних і налагодимо видачу в залі прильоту. Будуть додаткові виходи до автобусів, внаслідок кількість обслуговуваних в годину рейсів збільшиться з 22 до 27.

А далі займемося зоною контролю авіабезпеки для трансферних пасажирів: додамо доглядового обладнання і збільшимо швидкість проходження. На другому рівні терміналу з'являться площі під зал очікування, магазини і точки громадського харчування. Багато хто чекає появи супермаркету в "Борисполі" – це можливо. Але він, швидше за все, розташується в районі паркінгу, а не в найбільш дорогій частини терміналу. Цікаво було б облаштувати в галереї зимовий сад, як в аеропорту Сінгапуру.

За два роки розширимо перон, потім почнемо підготовчі роботи з розширення терміналу. Щоб відповідати очікуванням, ми повинні були почати всі ці роботи, як то кажуть, вчора. Спробуємо реалізувати проекти до 2020 року, і на той час збільшити пропускну спроможність терміналу до 20 млн осіб на рік.

- Експерти кажуть, що "Бориспіль" може стати хабом між Європою і Азією. Чи це можливо?

- Хаб – це продукт взаємодії аеропорту і базової компанії, активно здійснює трансферну політику. У нас поки лише один перевізник, що забезпечує зручні стикування, інші перевозять пасажирів за принципом "з точки до точки". Чи можемо побудувати шикарний аеропорт, але хаб залишиться порожнім званням, якщо ця компанія не буде збільшувати флот і продовжувати свою політику. Рідко, але буває, що в аеропорту базуються відразу дві-три компанії, наприклад в США.

- Аеропорт – це завжди не тільки техніка і стіни, але і люди. Як долучаєте персонал до високих стандартів?

- Діють програми перепідготовки, намагаємося мотивувати зарплатою, хоча вона поки поступається ринковим запитам. На сьогодні не закрито близько 200 вакансій – дефіцит операторів систем безпеки, аеродромних робітників, вантажників. Останніх багато звільняємо – злодійство, на жаль, викорінити поки не вдалося. Інцидентів не чекаємо: як тільки помітили несанкціонований доступ до багажу – людина звільняється без можливості відновитися, і заносимо його в свій чорний лист.

З багажем, до речі, працюють співробітники ще трьох хендлінгових приватних компаній, але для пасажира всі вантажники – співробітники аеропорту, їхні промахи – удар по нашій репутації. Тому якщо помічаємо, що чужий порушив інструкції, вилучаємо пропуск, а далі з ним роботодавець розбирається.

Ви зараз переглядаєте новину "Павло Рябікін: "Добові показники Борисполя ростуть мало не щодня"". Інші Інтерв'ю зірок дивіться в блоці "Останні новини"

Автор:

Тетяна Негода

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування