I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Не всі тренінги однаково корисні: як відрізнити хорошого бізнес-тренера від шахрая

Щоб не витрачати гроші даремно, варто вибирати акредитованих тренерів – експерти

Як збільшити продажі в несезон, підвищити відповідальність співробітників за результат, а керівнику удосконалити управлінські навички? Відповіді на ці та інші питання приватні підприємці та підприємства прагнуть отримати у тренінгових компаній, розраховуючи, що бізнес-тренери допоможуть знайти потрібне рішення. Яким би не був тренінг – відкритим (для всіх бажаючих) або корпоративним (тільки для співробітників), – його ефективність залежить від кваліфікації тренера і від того, скільки часу відводиться на теоретичну і практичну частину. Теорії хочуть менше, практики – більше: люди не прагнуть слухати лекції, вони хочуть скоріше отримати конкретні інструменти, освоїти необхідні навички і навчитися застосовувати їх на практиці.

Хороший бізнес-тренер – це завжди хороший психолог, талановитий комунікатор і оратор, вміє донести інформацію до кожної людини, що сидить в аудиторії, "зарядити" і надихнути аудиторію. Крім того, він повинен добре вникнути в нюанси бізнесу і культури клієнта, щоб сформувати оптимальний бізнес-кейс – спеціально підготовлений навчальний матеріал, який відображає проблемну бізнес-ситуацію і пропонує варіанти рішень
.

-1_100

Реклама

ПЕРЕВІРКА: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ

Бувають випадки , коли сертифікований тренер , який виставляє досить високу плату за навчання , на практиці виявляється нездатним ефективно працювати з аудиторією . Ганні Вишняковій , начальнику управління по роботі з персоналом компанії " Лемтранс " , довелося свого часу зіткнутися з тим , що запрошений на підприємство тренер не виправдав очікувань . " Наша компанія втратила гроші , сплативши такому тренеру послуги . Потім довелося наймати нового тренера і повторно навчати персонал . Але головне – було упущено час " , – розповідає Анна .

За свідченням учасників ринку консалтингових послуг, з усіх діючих в Україні тренінгових фірм і індивідуально практикуючих тренерів необхідним критеріям якості відповідають не більше 40%. І цей відсоток від року до року зменшується, оскільки в Україні зростає кількість компаній, які прагнуть надавати тренінгові послуги. Найчастіше їх якість далеко від ідеалу. Ця тенденція дуже негативна, тому фахівці рекомендують при виборі тренера, крім вивчення рекомендацій і списку клієнтів, переглянути відеозапис його тренінгу, а також вивчити відгуки про нього на незалежних професійних форумах.

Крім того , бажано , щоб тренер пройшов акредитацію у компетентного журі , що складається з гуру ринку консалтингових послуг .

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ — ВІД КІЛЬКОСТІ ДО ЯКОСТІ

Проект по акредитації бізнес-тренерів вже третій рік поспіль організовує Академія ДТЕК. Поки він єдиний такого роду і всеукраїнського масштабу, який дає можливість відсіяти недостатньо професійних тренерів і виявити дійсно успішних. За словами Тетяни Шерман, керівника департаменту по роботі із зовнішнім ринком Академії, ідея створення проекту народилася кілька років тому, коли стало зрозуміло, що в Україні працює величезна кількість тренерів, які вважають себе експертами в багатьох областях тренінгової діяльності.

Реклама

"До сьогоднішнього дня не було чіткого уявлення про кваліфікацію подібних експертів, не кажучи вже про їх компетенцію. Велика кількість помилкових клієнтів знаходилася в послужному списках бізнес-тренерів", – зазначає Тетяна.

Проект Академії ДТЕК дає можливість оцінити майстерність бізнес-тренерів за чіткими критеріями, серед яких – новизна формату, закоханість у свою тему, практичність і застосовність методики навчання на практиці та ін. Учасників оцінюють директора з управління персоналом та керівники відділів з навчання більше 30 найбільших компаній Україна, серед яких – FozzyGroup, Lifecell, Comfy, "Київстар", "Метінвест", UniCreditBank, Arzinger, Forward Bank, СТБ, "Конті", JTI, "Ферреро", ІМК, "Лемтранc", "Укртелеком", "Дарниця " та інші.

"Бізнесу потрібні якісні послуги, нестандартні підходи, інноваційні рішення, нові продукти, і за ці знання керівники готові платити. При цьому всі вони хочуть гарантований якісний результат. Проект Академії ДТЕК покликаний бути цим гарантом якості: якщо бізнес-консультант отримав нашу акредитацію, то ви можете бути впевнені у високому рівні консалтингових послуг", – розповідає Тетяна Шерман.

У цьому році на проект Академії ДТЕК були подані 134 заявки з усієї України, з них до акредитації було допущено всього 29 тренерів. І тільки 15 тренерів пройшли всі етапи відбору! У процесі конкурсу учасники презентували та захищали свої навчальні програми. Переможці відразу ж отримали шанс на підписання контракту з великими компаніями. "Акредитація тренінгових компаній – це унікальний захід, який об'єднує кілька цілей: по-перше, сприяє якісному розвитку ринку тренінгових послуг та виявленню професіоналів, по-друге, дає можливість представникам бізнесу подивитися і відібрати тренерів в стислі терміни, можливість самим тренерам показати свої сильні сторони. Завдяки акредитації відтепер наша компанія системно щорічно будує план навчання персоналу і вибирає дійсно кращих провайдерів (тренерів)", – говорить Віра Тамко, директор з персоналу компанії Arzinger, яка входить в журі конкурсу.

"Ідеальним тренером ми бачимо дуже захоплену і компетентну в своїй темі людину. Дуже важлива якість подачі матеріалу, його свіжість і актуальність, вміння працювати з аудиторією. Ми також окремо виділяємо специфіку презентації, оскільки вона повинна бути максимально прив'язана до бізнесу, який веде компанія – замовник тренінгових послуг", – коментує директор з персоналу Comfy Марина Майор. На думку членів журі, такі проекти, як акредитація тренінгових компаній Академії ДТЕК, підвищують якість і конкурентоспроможність товарів і послуг на тренінговому ринку. Академія, як ініціатор цього проекту, вже в наступному році планує розширити і спектр тем, що викладаються, і географічну зону покриття.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти