В українських магазинах найчастіше продають залежалі продукти під виглядом свіжих або обманюють на цінах: на прилавках одна, а в чеці значно вища. Внаслідок люди або купують неякісні товари, або переплачують. Втім, відстояти свої права – цілком реально.
Марина Смовженко хотіла купити елітний сир. А на прилавку побачила кілька засохлих шматків в розірваній упаковці. "Я пішла до старшого продавця, і він сказав, що не може допомогти, тому що він цим не керує, я пішла до продавця на відділі, вони сказали, що цей сир ліквідують", – розповідає Марина. Дівчина написала скаргу, але в супермаркеті на неї до сих пір не відреагували.
А Євгенію Труханову неприємно здивували в іншому магазині. Ціна крабових паличок на прилавку була одна, а на касі виявилася на п'ять з половиною гривень вищою. "Я питаю продавця: чому так, а вона каже:" Це не мої проблеми! Це переоцінка була, ми її не встигли поміняти", – нарікає покупець.
Євген поскаржився на гарячу лінію мережі супермаркетів і через тиждень йому повернули переплачені гроші.
У магазині, де Євген придбав крабові палички, пояснюють – винна техніка. "У нас відбувається переоцінка вранці о 8, потім в 11 потім в 6. Поки перезавантажуються програми, каси вже б'ють, а цінники нам тільки видають", – розповідає представник магазину Галина.
Покупець має повне право придбати товар саме за тією ціною, яка вказана на прилавку. І жодні відмовки адміністрації незаконні, кажуть експерти.
"Потрібно звертатися до адміністрації, якщо і це не допомагає, тоді вже можна викликати поліцію, вони швидко приїжджають і питання вирішується швидко", – зазначив заступник виконавчого директора Союзу споживачів України Михайло Шарков.
Книга скарг в магазині повинна бути завжди і відреагувати на ваше зауваження адміністрація зобов'язана протягом місяця.