I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Чим небезпечні "лотерейні листи щастя"

У гонитві за примарними сотнями тисяч гривень люди витрачають власні гроші
Реклама

"Вітаємо! Ви стали переможцем!" Все, що потрібно, щоб отримати гроші – замовити щось з каталогу. Умови прості: замовте книгу і отримаєте шанс позмагатися за виграш у півмільйона грн. Наступний лист – "Ви вже відібраний конкурсант". Але це тільки початок. "Пропонують купити один товар, потім другий, потім третій. Клієнт накопичує масу рахунків – 200 грн, 500 грн", – пояснює журналістам програми "Ранок з Україною" на каналі" Україна "маркетолог Тамара Дзюба.

Інтерес до гри підігріває не лише обіцяний виграш, але ще і фото переможців. Їх знімки займають особливе місце в каталозі. "Є певна підтримка у вигляді фотографій людей, які ніби як взяли участь в цьому і ніби як отримали цей приз. Є певні друку, є певні статуси, є посилання на певного фінансового менеджера", – говорить маркетолог Дмитро Роденко.

З головою в погоню за обіцяними півмільйона гривень вирушила і пенсіонерка Надія. Книги, шампуні, таблетки, столові прилади – всі ці товари літня жінка накопичила майже на 2 роки нескінченної гри. "За ці роки я витратила дійсно понад 10-ти тис. Книги дуже дорогі, дорогі шампуні", – розповідає потерпіла.

У листах переконують: щоб не втратити виграш, замовляти товари з каталогу припинити не можна. "Вони ж все лякають: "Якщо ви не купите, на цей лист не відповісте, що не буде у вас замовлення на товар – значить, ви автоматом вибуваєте з цієї гри", – каже Надія.

"Кожне друковане слово цим поколінням сприймається як правда. Вони схильні довіряти друкованому слову, схильні довіряти телевізору і так далі. Схильні довіряти різним пропозицій. Це особливо стосується людей, яким зараз 55-60 років і більше", – пояснює маркетолог Дмитро Роденко.

Але бажаної зустрічі немає, а час і місце постійно відкладаються. "Призначають місця зустрічі. "У що ви будете одягнені? Як вас впізнати?" Ну хто гроші приносить на зустріч в натовп людей, як вони обіцяють?" Згодом товарів у вашій сумці стає все більше, а грошей – все менше.

На думку експертів, головна видобуток аферистів – жителі невеликих міст і сіл. "У зв'язку з тим, що в сільській місцевості набагато менше альтернативних джерел не тільки інформації, а й самих послуг, в селах люди більше схильні до того, щоб йти до безальтернативних джерел", – коментує юрист Іван Ліберман.

Ціна одного товару – мінімум 200 грн. Але скільки насправді коштує такий непотріб? "Реальна ціна – 20-30 грн. Я можу собі уявити, що в якомусь сільському магазині цього просто немає", – маркетолог Тамара Дзюба. "Товар не відповідає тим заявленим якостям, які декларуються. Так що це маніпуляція свідомістю, це шахрайство – стаття 190 Кримінального кодексу України", – консультує юрист.

Якщо озброїтися лупою і прочитати текст, який, як правило, дається дрібним шрифтом, виявляється, всі отримувачі з умовами акції оголошуються переможцями. "Це компанія-одноденка. Вона збере гроші – і в результаті зникне. А тому перш, ніж простягати руку за призом, треба подумати, чи не протягнемо ми від цього ноги", – попереджає маркетолог.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти