I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як залишатися продуктивним в другій половині дня: ТОП-6 простих порад

Спілкуйтеся з колегами, робіть перерви і правильно розподіляйте робочі обов'язки

Недосипання, сильна завантаження на роботі і дуже щільний обід може вбити бажання повернутися до робочих обов'язків після обідньої перерви кого-завгодно.

Як активізувати себе і залишатися продуктивним у другій половині дня, знають Мізки.com.

Реклама

1. Дозвольте скрінсейверу попрацювати

Іноді виникає бажання подолати себе, силою змусити працювати далі. Не піддавайтеся цій спокусі і вині, яку вона нав'язує. Коли люди постійно працюють, це лише знижує продуктивність.

За словами нейрологів, наші робочі звички – це найчастіше лише залишки індустріальної епохи, які аж ніяк не відповідають реальній роботі мозку. Тому на деякий час відірвіться від комп'ютера.

Реклама

Як показали результати одного недавнього дослідження, якщо ви робите перерву, але під час нього, наприклад, дивитесь відео з собачками, це, можливо, і зменшить стрес, але точно не поліпшить продуктивність.

Потрібна реальна перерва, яка допоможе відновити сили і почуватися краще. Це набагато ефективніше використання вашого післяобіднього часу. Прогуляйтеся, нехай навіть по офісу. Настрій покращиться, і ви налаштовані на подальші завдання.

2. Нехай втома працює на вас

Реклама

Пообідню втому можна використовувати для мозкового штурму. Саме так: ми найкреативніші, коли втомлюємося. Велика кількість досліджень підтвердили, що творчі завдання краще виконувати в найменш результативний час доби.

Коли ми зосереджені, на думку спадає логічне рішення проблеми. Зазвичай саме це і потрібно, однак іноді потрібно нетипове, незвичайне рішення. Коли ви втомилися, ймовірність, що ваше мислення буде нестандартним, набагато вище.

Як зазначає психолог з Чарльстон-коледжу Сінді Мей в журналі Scientific American, "це відкриває доступ до великої кількості альтернатив і інтерпретацій і заохочує інновації та оригінальні вигадки".

3. Поспілкуйтеся з колегами

Наради, які відбуваються в третій годині дня по вівторках, зазвичай відвідує велика кількість людей. Чому? Тому що це не найактивніша частина дня, і тиждень тільки почався, а значить, до п'ятничних дедлайнів ще далеко. Ваші колеги також можуть відчувати післяобідню втому і шукати спосіб відволіктися. Це чудовий момент для спільної роботи і творчого вирішення проблем.

Спробуйте при цьому забронювати кімнату для переговорів якнайдалі від ваших кабінетів. Навіть кілька хвилин на те, щоб туди дійти, допоможуть перезарядитися.

4. Перевіряйте та надсилайте листи, коли ймовірність, що їх прочитають, найвища

Один з менеджерів Google в листі колегам радив ділити день на 30-хвилинні проміжки, щоб знаходити час для свідомої роботи. Він також радив залишити другу половину дня для наймеханічніших завдань.

Яких саме? Наприклад, для електронних листів. Перевірка пошти вранці може завдати великої шкоди результативності. Том Ферріс, актор "книги Як працювати по 4:00 на тиждень", рекомендує перевіряти пошту тільки двічі на день: о 12:00 та о 16:00.

Це хороша порада ще й тому, що ви посилаєте листи приблизно в той жк час, коли їх читають. Ви не єдина людина, яка після обіду шукає можливість відволіктися і не займатися реальною роботою.

Тому, як показують дослідження, в цей час листи відкривають найчастіше. Втім, чимало людей читають їх щоранку по дорозі в офіс. Це також не проблема: важливий лист можна написати по обіді, а надіслати вранці.

5. Розумно користуйтеся соціальними мережами

В середньому офісні працівники частіше відволікаються на соцмережі саме після обіду. І якщо вже зайшли на Facebook після трьох, чому б не зробити там щось корисне для роботи? Дані компанії CoSchedule показують, що найкращий час для публікацій в соцмережах – після обіду. На Facebook – з години до чотирьох дня, в Twitter – з дванадцяти до трьох, в LinkedIn – з п'яти до шести вечора, в Instagram – близько 17:00.

6. Почніть планувати завтрашній день

Автор книги " The Disciplined Leader" Джон Меннінг стверджує, що якщо виділити 10 хвилин близько 17:00, щоб спланувати подальшу роботу, це допоможе правильно розставити пріоритети на наступний день, тим самим зменшити стрес, дозволивши контролювати свій графік, а не бути його рабом .

Це хороший спосіб закінчити робочий день, тому що список завдань на завтра допоможе взятися за справу вже вранці.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти