Люди охочіше жертвують гроші на благодійність, якщо їх не ставлять в строгі тимчасові рамки.
Про це повідомили економісти з Орхуського університету в Данії, після проведеного масштабного дослідження, в якому брали участь 53 тис. данців, які раніше жертвували гроші.
"Якщо ви пожертвуєте гроші протягом трьох днів, анонімний жертводавець внесе ще 10 крон", – говорилося в листах і текстових повідомленнях, розісланих від імені благодійної організації DanChurchAid.
Зазначається, що для однієї групи одержувачів дедлайн становив три дні, для другої – десять, людям з третьої групи пропонувалося перевести гроші до початку наступного місяця.
В результаті з'ясувалося, що величина пожертвувань в середньому зростає, коли людей менше обмежують у часі. З минулих досліджень ми знаємо, що люди не люблять тиску, коли вони жертвують гроші, тож ми інтерпретуємо результати як міркування: "Добре, я згоден заплатити швидко, але ви не отримаєте багато".
Тим часом вчені навчилися за допомогою МРТ шукати ВІЛ в мозку людини.