Міжнародна група психологів провела масштабне дослідження з метою з'ясувати, про що і в якій манері говорять користувачі соцмереж. Результати їх роботи були опубліковані в журналі PLoS ONE.
Для цього фахівці проаналізували близько десяти мільйонів записів користувачів Facebook. Взяти участь в дослідженні зголосилося понад 65000 осіб.
З'ясувалося, що чоловіки, в основному, говорять про речі – найчастіше про музичні інструменти, відеоіграх і техніці. Активно ними обговорюються також спорт і політика. А ось жінки більше пишуть про емоції і людські стосунки, активно додаючи в пости смайли та прислівник "дуже".
Як пояснила професор психології з університету Мельбурну Маргарет Керн, ті теми, на які розмовляють в своїх постах чоловіки і жінки, в цілому, відповідають гендерним стереотипам.
Вона також зазначила, що в лексиці представників сильної статі часто зустрічаються іменники "свобода", "ворог", "бій" і дієслова "виграти", "програти". Жінки ж вважають за краще прикметники "захоплений", "вдячний", "щасливий", "чудовий", а також іменник "дитина" і словосполучення "день народження".