I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Шлях від фінансиста до оперного співака: незвичайна історія успіху українця Юрія Юрчука

Юрій – єдиний соліст в штаті лондонського Ковент-Гардена, який працює на постійній основі

Кардинально змінити своє життя можливо, якщо піти за своєю мрією. Це знає оперний співак з України Юрій Юрчук, який змінив фінансову діяльність на сцену оперного театру.

Кореспондент сайт Сегодня.ua поспілкувався з Юрієм і дізнався, як зважитися на кардинальні зміни в житті, ламаючи стереотипи.

Реклама

- Яка в тебе освіта і з чого розпочалося кар'єрне зростання?

- Я закінчив Київський національний економічний університет, рік викладав на кафедрі фінансів. Після цього працював в Київському офісі ПрайсУотерХаусКуперс, і 2010 року перевівся до Чиказького офісу цієї ж компанії. Нестачі в цікавих проектах не відчувалося.

- Якщо працювати було цікаво, чому ти кинув все заради музики?

Реклама

- Я музику люблю з дитинства, але ніякої музичної освіти не отримував. До того ж, в родині ніхто музикою не займався.

Років в 15 або 16 я намагався навчитися грати на гітарі. Викладач сказав, що буде ефективніше, якщо під гітару також співати і відправив мене до сусіднього кабінету до викладача вокалу. Після мого виконання "Ніч яка місячна..." – вона сказала, що голосу у мене немає, на тому й зупинилися.

Також я досить давно танцюю сальсу і навіть виграв чемпіонат в Києві 2009-го, де головним призом була поїздка на Кубу. Десь в той же час ми намагалися зробити музичну рок групу з товаришем, але без якихось особливих успіхів. Загалом спроби зробити музику частиною свого життя були.

Реклама

- А який напрямок в музиці подобався?

-Я завжди любив рок – "Океан Ельзи", "Aerosmith" – у них крім усього іншого мелодії дуже красиві. "Арію" слухав.

- У Чикаго у тебе була хороша кар'єра. Як ти зважився від неї відмовитися на користь співу?

- Я гадаю, вплинула думка людей, яких я поважаю, і розуміння того, що це може бути мій шанс. Наприклад, мій перший начальник, який дуже багато чого мене навчив, часто говорив: "Не бійся захоплюватися якимись речами, крім роботи. Не бійся розпорошуватися на речі, які тебе цікавлять". Якщо життя дає якісь можливості і це тобі цікаво – то це неодмінно потрібно пробувати.

- Коли ти вирішив, що хочеш співати, з чого почав?

- Якоїсь миті я зрозумів, що хочу все-таки спробувати займатися рок-вокалом і знову почав шукати викладача, вже в Чикаго. Але у вокалі все не так просто. Навчити співати досить складно, якщо не знаєш як – а хороший педагог рідкість. Мені говорили: "Уяви собі, що всередині тебе розкривається квітка, що ти тримаєш в роті гарячу картоплю, уяви, уяви...". Справа в тому, що відчуття при співі глибоко індивідуальні.

- Як ти знайшов свого першого викладача зі співу?

- Співак Марк Ембрі був в журі комісії, для якої я співав, щоб отримати поради з вокалу. Він і став моїм першим серйозним викладачем.

Після цього прослуховування, він написав мені цілу сторінку рекомендацій: неправильно дихаєш, руки затиснуті і інші зрозуміліші речі, без магії. Як людині з математичним складом розуму, мені за них було простіше вхопитися для початку занять.

1_96

Фото: facebook.com/yuriyyurchuk.baritone

Пізніше я його знайшов і перше, що він мені сказав: "Навчити тебе співати популярну музику я не можу. Але мені здається, що в тебе є голос. Можу навчити тебе класичної техніки".

Так все і почалося, ми почали займатися, і перший рік я поєднував корпоративну роботу зі співом. Тоді ж, у віці 28 років, я побачив свою першу оперу – Казки Гофмана, у Чиказькій опері.

- А як бути з тим, що у тебе не було музичної освіти?

- Так. Пізніше викладач сказав мені, що якщо я хочу прогресувати, то повинен отримати якусь музичну освіту, тому, що я навіть в нотах не розбирався.

Після здачі іспитів до університету ДеПол, в Чикаго – мені дали стипендію, яка покрила частину вартості навчання, за умови, що до початку навчання я зможу максимально багато вивчити самостійно – теоретичні предмети, сольфеджіо, історія музики тощо.

Але Америка – країна дорога, просто кинути роботу я не міг, і моя компанія пішла мені на зустріч, два роки я працював вечорами і у вихідні, поки вчився.

- Твої рідні та близькі підтримували тебе в твоїх починаннях?

- Для початку мене підтримав педагог, який в цьому плані був дуже авторитетний і чесний. Він мені відразу сказав, що навіть якщо я навчуся співати, то кар'єру побудувати навряд чи зможу, конкуренція велика. Але сказав, що у мене є голос. На той момент – мені цього було достатньо. Перші роки – це був не крок у вир, я зберігав можливість, якщо що, повернутися до корпоративної кар'єрі.

13524531_851496441650226_8105803033804560064_n

Фото: facebook.com/yuriyyurchuk.baritone

Батьки спочатку скептично до всього цього ставилися. Але мені здається, у мене вийшло їх переконати. З сестрою у нас чудові стосунки, вона мені сказала: "Ти сам знаєш, що потрібно робити". А з дружиною ми завжди намагаємося підтримувати один одного, в будь-яких починаннях. Без неї я б не впорався.

- Чим займається твоя дружина?

- Забавно, що у дружини трохи схожа історія, але навпаки. Її мама викладач фортепіано і з чотирьох років її віддали до музичної школи по класу фортепіано. Але, по закінченню музичної освіти, вона вирішила піти в корпоративний світ.

Зараз вона чудовий фотограф в Лондоні, з безліччю задоволених клієнтів, у неї це добре виходить.

- Чому вибір припав саме на Лондон?

- Після двох років навчання в Чикаго, ще не закінчивши університет, – я пройшов конкурс до молодіжної програми Королівської Опери, в Лондоні. З 560 заявок того року взяли 5 осіб, серед них опинився і я.

2_64

Фото: facebook.com/yuriyyurchuk.baritone

Так я потрапив до Ковент-Гардена – одного з четвірки найзнаменитіших оперних театрів: серед них також "Ла Скала" в Мілані, "Метрополітен-опера" в Нью-Йорку і "Штаатсопер" у Відні.

- Як справи йдуть з конкуренцією в оперних театрах?

- У Лондоні групи артистів збирають по-проектно, під кожну оперу окремо. У нас, в цьому сезоні, я єдиний соліст в штаті, який працює на постійній основі. Тому немає якоїсь особливої конкуренції всередині театру, кожен намагається заспівати найкращим чином, та й все. Конкуренція ж, щоб потрапити до списку постійних запрошених артистів, – досить велика.

- Серед планів на майбутнє є повернення до України?

- Якихось конкретних планів поки що немає, все залежатиме від того, які будуть пропозиції. Поки що база, найімовірніше, буде в Лондоні – є пропозиції з Цюріха, інтерес в Брюсселі, Відні, Антверпені та інших театрах. Сподіваюся продовжувати співати і в Лондоні.

Кар'єра оперного співака являє собою в принципі фріланс: сьогодні ти працюєш тут, далі на два місяці їдеш до іншого міста чи країни, і так далі.

З приводу Києва – я б із задоволенням тут у чомусь взяв участь, адже це моє улюблене місто. Можливо, можна буде налагодити якісь зв'язки тут з оперним в Лондоні. Завтра зустрічаюся з дирекцією нашого оперного театру.

- Є якийсь застарілий стереотип, що опера – це велика жінка, яка стоїть на сцені і співає.

- Not any more. До опери зараз приходять режисери з театральним і сценографічним досвідом і дивляться на постановку вистави абсолютно по-іншому. Зараз на сцені важливо не тільки, як ти співаєш, але і як виглядаєш, який ти актор. Драматична сторона дуже важлива, так само, як і вокальна.

- Де ти шукаєш натхнення?

- Як і раніше, в багатьох речах, не обов'язково тільки в опері. Ми з дружиною танцюємо сальсу, в Лондоні багато картинних галерей і музеїв, саме місто надихає. Мені також дуже подобається, як співають Дмитро Хворостовський, Фішер-Діскау, Джордж Лондон, Людмила Монастирська.

- Як ти доглядаєш за своїм голосом?

- Потрібно менше говорити, пити багато води і не кричати.

- А якісь обмеження у вигляді алкоголю або кави є?

- Все залежить від людини. У мене є знайомий баритон, якому 50 років, він п'є, курить і при цьому чудово звучить. Інший же товариш, як тільки щось вип'є, відразу без голосу. Все дуже індивідуально.

Якщо хочеш співати серйозно, до свого голосу потрібно ставитися дбайливо. Але без фанатизму.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти