I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як не нашкодити кар'єрі: виключіть чотири хороші звички

Дружити з колегами потрібно і бути в дошку своїм не так уже й погано, але у цього явища є свої побічні ефекти

Щоб стати хорошим фахівцем, часто люди намагаються викластися по повній, продемонструвавши свої найкращі сторони.

Але чи всі вони здатні допомогти в кар'єрі – з'ясовував Work.ua.

Реклама

ТОП-4 звички, які можуть перешкодити кар'єрному розвитку.

1. Йти з роботи останнім

Напевно в кожному колективі є людина, яка засиджується на робочому місці допізна. Деякі вважають, що такі переробки позитивно характеризують їх в очах керівника. Але це не зовсім правда.

Реклама

Швидше за все, ключові висновки керівник не стане робити з того, як довго ви залишаєтеся після роботи в офісі або цеху. Головне для нього – кількість і якість завершених завдань. Якщо ви систематично йдете пізніше за всіх, то ризикуєте заробити славу неорганізованої, повільної людини, яка відкладає роботу на потім.

Крім того, така поведінка викликатиме невдоволення колег. Адже у них все йде за планом, вони не хочуть працювати понаднормово і помилково вірять, що керівник швидше оцінить самовіддачу того, хто йде останнім, а не їх якісну роботу.

Ті, хто відповідають на листи від начальника серед ночі або доробляють звіти будинку, вважають, що такими діями доведуть – вони цінні для компанії співробітники. І в більшості це виправдано. Але працювати ночами тільки для того, щоб просто справити хороше враження, не найвдаліше рішення. Якщо ви дійсно не встигаєте з робочими справами, спробуйте підвищити свою організованість.

Реклама

2. Працювати в режимі багатозадачності

Є люди, які можуть робити кілька справ одночасно: розмовляти по телефону, щось друкувати на комп'ютері для проекту, який зовсім не пов'язаний з бесідою, і попивати каву. Вони закінчують частину одного завдання, а потім хапаються за іншу, так і не доводячи до кінця жодну з них.

Якщо ви розпорошувати на кілька проектів одночасно, то будьте готові пожертвувати ефективністю і точністю. У вас йтиме більше часу на завершення однієї справи, тому що ви працюєте ще над п'ятьма. І оскільки ви постійно переключаєте свою увагу з одного завдання на інше, то можете наробити помилок, а потім витратити додаткові години на їх виправлення. Пам'ятайте: тільки 2% населення планети можуть робити кілька справ одночасно без шкоди для розуму і якості роботи.

Роботодавець може вимагати виконати кілька завдань за один день. Але він хоче, щоб ви робили це, приділяючи однакову увагою деталей в кожному проекті. Не варто братися за всі завдання відразу. Наприклад, почніть з найпростішого, а найскладнішим закінчіть. Або навпаки.

3. Працювати "за себе і за того хлопця"

Бувають ситуації, коли працівник завершив всі свої завдання і бере на себе додаткові, бачачи, що його напарник не встигає. Або керівник перекладає на нього частину своїх обов'язків.

З одного боку, це хороша практика: можна набратися досвіду, обзавестися новими зв'язками. Але з іншого – те, що ви виконуєте чужу роботу, не гарантує ні підвищення заробітної плати, ні кар'єрного просування. Якщо нагорода за швидко виконану роботу – ще більше роботи, то заради чого тоді старатися? До того ж хтось із колег навіть може порахувати вас вискочкою.

Проаналізуйте ситуацію. Вас заохочують за те, що ви швидко виконали роботу за себе і того хлопця? Ні? Тоді дійте строго в рамках своїх посадових обов'язків.

4. Бути в дошку своїм

Така людина не може просто так пройти коридором, щоб не зупинитися і не поговорити з кожним, кого побачить. Гучний сміх, кивки, дивні рухи рук на кшталт пострілу з пальця – характерні для поведінки популярного товариша по службі. Можливо, це ви самі.

Дружити з колегами потрібно. І бути в дошку своїм не так уже й погано, але у цього явища є свої побічні ефекти. Ставши занадто простим і розкутим, ви можете кинути фрази, які не варто говорити співробітникам; поділитися інтимним моментом, про який краще було б промовчати; роздратувати колег і керівництво нетактовними запитаннями про зарплату.

Пригальмуйте. На роботі потрібно, насамперед, працювати, а не боротися за популярність оточуючих. Адже це не школа. Ніхто не говорить про те, що в колективі необхідно триматися особняком, але і переходити грань між роботою та особистим життям теж не варто.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти