Щоб стати хорошим фахівцем, часто люди намагаються викластися по повній, продемонструвавши свої найкращі сторони.
Але чи всі вони здатні допомогти в кар'єрі – з'ясовував Work.ua.
ТОП-4 звички, які можуть перешкодити кар'єрному розвитку.
1. Йти з роботи останнім
Напевно в кожному колективі є людина, яка засиджується на робочому місці допізна. Деякі вважають, що такі переробки позитивно характеризують їх в очах керівника. Але це не зовсім правда.
Швидше за все, ключові висновки керівник не стане робити з того, як довго ви залишаєтеся після роботи в офісі або цеху. Головне для нього – кількість і якість завершених завдань. Якщо ви систематично йдете пізніше за всіх, то ризикуєте заробити славу неорганізованої, повільної людини, яка відкладає роботу на потім.
Крім того, така поведінка викликатиме невдоволення колег. Адже у них все йде за планом, вони не хочуть працювати понаднормово і помилково вірять, що керівник швидше оцінить самовіддачу того, хто йде останнім, а не їх якісну роботу.
Ті, хто відповідають на листи від начальника серед ночі або доробляють звіти будинку, вважають, що такими діями доведуть – вони цінні для компанії співробітники. І в більшості це виправдано. Але працювати ночами тільки для того, щоб просто справити хороше враження, не найвдаліше рішення. Якщо ви дійсно не встигаєте з робочими справами, спробуйте підвищити свою організованість.
2. Працювати в режимі багатозадачності
Є люди, які можуть робити кілька справ одночасно: розмовляти по телефону, щось друкувати на комп'ютері для проекту, який зовсім не пов'язаний з бесідою, і попивати каву. Вони закінчують частину одного завдання, а потім хапаються за іншу, так і не доводячи до кінця жодну з них.
Якщо ви розпорошувати на кілька проектів одночасно, то будьте готові пожертвувати ефективністю і точністю. У вас йтиме більше часу на завершення однієї справи, тому що ви працюєте ще над п'ятьма. І оскільки ви постійно переключаєте свою увагу з одного завдання на інше, то можете наробити помилок, а потім витратити додаткові години на їх виправлення. Пам'ятайте: тільки 2% населення планети можуть робити кілька справ одночасно без шкоди для розуму і якості роботи.
Роботодавець може вимагати виконати кілька завдань за один день. Але він хоче, щоб ви робили це, приділяючи однакову увагою деталей в кожному проекті. Не варто братися за всі завдання відразу. Наприклад, почніть з найпростішого, а найскладнішим закінчіть. Або навпаки.
3. Працювати "за себе і за того хлопця"
Бувають ситуації, коли працівник завершив всі свої завдання і бере на себе додаткові, бачачи, що його напарник не встигає. Або керівник перекладає на нього частину своїх обов'язків.
З одного боку, це хороша практика: можна набратися досвіду, обзавестися новими зв'язками. Але з іншого – те, що ви виконуєте чужу роботу, не гарантує ні підвищення заробітної плати, ні кар'єрного просування. Якщо нагорода за швидко виконану роботу – ще більше роботи, то заради чого тоді старатися? До того ж хтось із колег навіть може порахувати вас вискочкою.
Проаналізуйте ситуацію. Вас заохочують за те, що ви швидко виконали роботу за себе і того хлопця? Ні? Тоді дійте строго в рамках своїх посадових обов'язків.
4. Бути в дошку своїм
Така людина не може просто так пройти коридором, щоб не зупинитися і не поговорити з кожним, кого побачить. Гучний сміх, кивки, дивні рухи рук на кшталт пострілу з пальця – характерні для поведінки популярного товариша по службі. Можливо, це ви самі.
Дружити з колегами потрібно. І бути в дошку своїм не так уже й погано, але у цього явища є свої побічні ефекти. Ставши занадто простим і розкутим, ви можете кинути фрази, які не варто говорити співробітникам; поділитися інтимним моментом, про який краще було б промовчати; роздратувати колег і керівництво нетактовними запитаннями про зарплату.
Пригальмуйте. На роботі потрібно, насамперед, працювати, а не боротися за популярність оточуючих. Адже це не школа. Ніхто не говорить про те, що в колективі необхідно триматися особняком, але і переходити грань між роботою та особистим життям теж не варто.
Читайте також:
- Трудовий туризм: як заробити під час відпочинку
- Twitter змінив свою політику 140 символів
- Керівництво Нацбанку перевірять на причетність до розтрати коштів, виділених на рефінансування
- Данилюк заявляє про спробу зриву запуску реєстрів на відшкодування ПДВ
- Як не втратити професіоналізм і робоче місце під час декрету
- Що ховається за лаштунками одного з головних курортів світу: як Єгипет переживає кризу
- Фінансовий гороскоп на квітень: Козерогів чекає робота, Раків – підвищення, а Овнів – прибуток
- Смертельна робота: машиністку на смерть затиснуло в конвеєрі