Як не нашкодити кар'єрі: виключіть чотири хороші звички

3 Квітня 2017, 11:59

Дружити з колегами потрібно і бути в дошку своїм не так уже й погано, але у цього явища є свої побічні ефекти

<p style="text-align: justify;">Тільки 2% населення планети можуть робити кілька справ одночасно без шкоди для розуму. Фото: AFP</p>
Тільки 2% населення планети можуть робити кілька справ одночасно без шкоди для розуму. Фото: AFP

Щоб стати хорошим фахівцем, часто люди намагаються викластися по повній, продемонструвавши свої найкращі сторони.

Але чи всі вони здатні допомогти в кар'єрі – з'ясовував Work.ua.

ТОП-4 звички, які можуть перешкодити кар'єрному розвитку.

1. Йти з роботи останнім

Напевно в кожному колективі є людина, яка засиджується на робочому місці допізна. Деякі вважають, що такі переробки позитивно характеризують їх в очах керівника. Але це не зовсім правда.

Швидше за все, ключові висновки керівник не стане робити з того, як довго ви залишаєтеся після роботи в офісі або цеху. Головне для нього – кількість і якість завершених завдань. Якщо ви систематично йдете пізніше за всіх, то ризикуєте заробити славу неорганізованої, повільної людини, яка відкладає роботу на потім.

Крім того, така поведінка викликатиме невдоволення колег. Адже у них все йде за планом, вони не хочуть працювати понаднормово і помилково вірять, що керівник швидше оцінить самовіддачу того, хто йде останнім, а не їх якісну роботу.

Ті, хто відповідають на листи від начальника серед ночі або доробляють звіти будинку, вважають, що такими діями доведуть – вони цінні для компанії співробітники. І в більшості це виправдано. Але працювати ночами тільки для того, щоб просто справити хороше враження, не найвдаліше рішення. Якщо ви дійсно не встигаєте з робочими справами, спробуйте підвищити свою організованість.

2. Працювати в режимі багатозадачності

Є люди, які можуть робити кілька справ одночасно: розмовляти по телефону, щось друкувати на комп'ютері для проекту, який зовсім не пов'язаний з бесідою, і попивати каву. Вони закінчують частину одного завдання, а потім хапаються за іншу, так і не доводячи до кінця жодну з них.

Якщо ви розпорошувати на кілька проектів одночасно, то будьте готові пожертвувати ефективністю і точністю. У вас йтиме більше часу на завершення однієї справи, тому що ви працюєте ще над п'ятьма. І оскільки ви постійно переключаєте свою увагу з одного завдання на інше, то можете наробити помилок, а потім витратити додаткові години на їх виправлення. Пам'ятайте: тільки 2% населення планети можуть робити кілька справ одночасно без шкоди для розуму і якості роботи.

Роботодавець може вимагати виконати кілька завдань за один день. Але він хоче, щоб ви робили це, приділяючи однакову увагою деталей в кожному проекті. Не варто братися за всі завдання відразу. Наприклад, почніть з найпростішого, а найскладнішим закінчіть. Або навпаки.

3. Працювати "за себе і за того хлопця"

Бувають ситуації, коли працівник завершив всі свої завдання і бере на себе додаткові, бачачи, що його напарник не встигає. Або керівник перекладає на нього частину своїх обов'язків.

З одного боку, це хороша практика: можна набратися досвіду, обзавестися новими зв'язками. Але з іншого – те, що ви виконуєте чужу роботу, не гарантує ні підвищення заробітної плати, ні кар'єрного просування. Якщо нагорода за швидко виконану роботу – ще більше роботи, то заради чого тоді старатися? До того ж хтось із колег навіть може порахувати вас вискочкою.

Проаналізуйте ситуацію. Вас заохочують за те, що ви швидко виконали роботу за себе і того хлопця? Ні? Тоді дійте строго в рамках своїх посадових обов'язків.

4. Бути в дошку своїм

Така людина не може просто так пройти коридором, щоб не зупинитися і не поговорити з кожним, кого побачить. Гучний сміх, кивки, дивні рухи рук на кшталт пострілу з пальця – характерні для поведінки популярного товариша по службі. Можливо, це ви самі.

Дружити з колегами потрібно. І бути в дошку своїм не так уже й погано, але у цього явища є свої побічні ефекти. Ставши занадто простим і розкутим, ви можете кинути фрази, які не варто говорити співробітникам; поділитися інтимним моментом, про який краще було б промовчати; роздратувати колег і керівництво нетактовними запитаннями про зарплату.

Пригальмуйте. На роботі потрібно, насамперед, працювати, а не боротися за популярність оточуючих. Адже це не школа. Ніхто не говорить про те, що в колективі необхідно триматися особняком, але і переходити грань між роботою та особистим життям теж не варто.

Ви зараз переглядаєте новину "Як не нашкодити кар'єрі: виключіть чотири хороші звички". Інші Робота в Україні дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування