Знайти роботу в хорошій компанії, де комфортні умови праці, приємний колектив, відмінна зарплата і адекватний бос, хочуть всі. Але просто визначити по вакансії, яка це буде робота складно. Але можливо, стверджує Work.ua і розповідає, на що звертати увагу, якщо ви шукаєте роботу в сучасній компанії.
1. Опис компанії у вакансії
Сучасний прогресивний бізнес, як правило, дорожить своєю репутацією. Тому в свою команду представники таких компаній намагаються набирати однодумців, готових розділити спільну місію.
Звертайте увагу на опис компанії, які зазвичай розташовується або на початку, або в кінці вакансії. Як правило, там є інформація про те, скільки років компанія на ринку, якими проектами займається, які цінності пропагує. Зверніть увагу, чи є посилання на сайт компанії, фотографії колективу.
2. Опис посади
Тут має бути якомога більше пунктів і пояснень. Роботодавець, який зацікавлений в пошуку кращих кандидатів, прагне максимально конкретно описати, що належить робити працівнику. Він не приховає ніяких деталей і гранично ясно пояснить, що до чого.
3. Вимоги
Тут теж не буде ніяких абстракцій і загальних фраз. Принаймні, вони будуть не на першому місці. Грамотний роботодавець точно знає, який кандидат йому потрібен, тому намагається описати всі необхідні навички і знання в тексті вакансії. До речі, найчастіше в сучасних компаніях не особливо дивляться на вік і вже тим більше стать, набагато важливіше – що ви вмієте робити.
4. Що пропонує компанія
У розділі про те, що компанія готова запропонувати своєму кандидатові, також буде чимало пунктів. Бонуси, навчання, корпоративні заходи, комфортний офіс, графік, рівень зарплати, розташування офісу. До речі, печеньки і кава з чаєм – це не просто банальність. Хоч і здається, що такі речі – звичайна практика, на ділі ця маленька деталь цілком показує відношення керівництва до співробітників.
Як і наявність бібліотеки, різних клубів за інтересами і так далі. Все це разом – не дрібниця, а сигнал до того, що в компанії цікавляться життям і професійним ростом співробітників.
5. Мова, якою написана вакансія
Мова оповідання теж може багато про що розповісти. Офіційний або неофіційний тон, сухий і стриманий або веселий і доброзичливий, звернення на "ви" або на "ти" – вибирайте по собі. Але майте на увазі: ті компанії, які шукають креативних та амбітних співробітників, швидше за все, самі такі, і стиль у них відповідний. В тому числі, стиль написання вакансії.
Раніше сайт "Сегодня" повідомляв, як правильно описати особисті якості в резюме. При розгляді резюме компанії зазвичай орієнтуються на профіль посади, який рекрутер або HR складають спільно з керівником.