Напевному етапі життябагатоможуть відчуватинебажанняпрокидатисявранці ійти на роботу.Інодіпозначається втома , що накопичилисязавдання,втакому випадку цепроходить і , з часом,ми згадуємо , чомулюбимосвою справу.Алеколи мотиваціятак і не з'являється , варто задуматися ,може , вище не знайшли"свою"роботу?
Крок перший: провести дослідження,зрозуміти,наскільки вашігіпотезимайбутньої сферіроботивідповідають дійсності.Зберіть якомога більшеінформаціїпро бажану професію , галузь чиновийспособзаробітку.Можна знайти в інтернетіплатформи , де спілкуютьсялюди, які вже"у справі" ,пошукатифоруми,сайти,на яких обговорюютьсявакансіїі компанії вгалузі, щоб зрозуміти , що вамнасправді потрібно .Такожпошукайте всвоємуближньому або далекомуоточенні людей , які вже працюютьу цій сфері , покличтеїхна кавуі дізнайтеся,наскільки близьківаші уявленнядо реальності.
Крок другий: спробувати себе в новійгалузі.Завжди можназаглянути в"закулісся "професії вбезкоштовнихпроектахі, таким чином ,без особливих втратспробувати себе вцій сфері.Це може бутинедержавнийабоволонтерський проект , де ви зможетепотренуватисявиконувати ті завдання , за які потімбудетеотримувати гроші.Для початку спробуйтепоєднуватицю справу зпоточною роботою :не кидатисяз головою внове життя, априступити дореалізації плануневеликими порціями.Наприклад, якщови запланувализвільнитися зофісної роботиіпочати пектипироги,то спробуйтеспектиспочаткукількапирогів іпровестидегустацію(бажано несеред родичіві близьких), щоб зрозуміти , чи готові людиплатитиза вашу працюгроші.
Крок третій: провести аудитсвоїх власнихздібностей і навичок , щоб зрозуміти , наскільки заразвонивідповідають вашомуновій справі .Якщо ви хочете початисвій бізнес , але у васнемає такого досвідуі ви ніколиранішене займалисябухгалтерією,розберіться , як це будепрацювати.Знайдітьбудь-якогобізнесмена, якийзаймаєтьсясхожоюсправою,і дізнайтеся, яків цій сферіє проблеми ізавдання.Раптомє якісьаспекти,якими ви неготові займатисявідразу абозовсім .Точно так само,якщо ви хочетерозвивати кар'єру врамкахкомпанії, де вивже працюєте , тодізнайтеся, якінавичкиє у людей,якіна рівень , два або тривище вас .Апотімподумайте , як ви можетерозвинутиці навички(наприклад,черезакадемічну освітуабокороткострокові курси ) .
Крок четвертий: зібравшинеобхідну інформацію,побудувати планподальших дій.Планування допомагаєпобачитисвої завдання івизначити терміни .Мета проекту " Твій особистийUpgrade ", в якомуя беру участьяктренер,-допомогти учасникамсформуватимету імотивувативїї досягненні .Моє завдання якментораполягає вправильній постановцізавдання іскладанні плана действий. Так , КаринаПоліщук,учасниця проектув напрямку"Кар'єра" ,булаекономістом,але прийшладо ідеї створенняфітнес- студіїдлямам і малюків .Вжена першій зустрічіми визначилиісформулювалиїї мету(запускпроекту/бізнесу, пов'язаного зфітнесом) ,провелиаудитнавичокі здібностей , намалюваликартунеобхідних якостейі вмінь,визначилизони росту , склалиплан дій , зустрічей,дзвінків ідослідженьна найближчий тиждень .Це якраз те ,з чого потрібнопочинати.
Детальнішепро проект " Твій особистийUpgrade " виможете прочитати на сайті yourupgrade.com.ua.