Переможець на виборах до Верховної Ради за партсписками "Народний фронт" Арсенія Яценюка витратив на свою виборчу кампанію 93,6 млн гривень. Про це йдеться в підсумковому фінансовому звіті, затвердженому Центральною виборчою комісією.
Найбільше в "Народному фронті" витратили на агітацію в засобах масової інформації – 76 мільйонів, найдорожче коштували телеефіри (71,7 млн), а агітація в друкованих ЗМІ обійшлася всього лише в 15,5 тисяч. На плакати і листівки у Арсенія Яценюка витратили 3,7 млн, тоді як на розміщення портретів прем'єра і його обіцянок на білбордах – 7,4 млн.
Після завершення кампанії у "Народного фронту" на рахунках залишилося 13 500 гривень.
Нагадаємо, що "Народний фронт" на позачергових виборах до Верховної Ради, які пройшли 26 жовтня, набрав 22.14% голосів виборців.
Читайте також:
- У скандалі на 59-му окрузі поставлена жирна крапка
- Перше ранкове засідання Верховної Ради 8 скликання буде урочистим
- У партії Яценюка запевняють, що у них немає взагалі ніяких проблем з коаліцією
- Центрвиборчкому залишилося встановити підсумки виборів лише в одному одномандатному окрузі
- Доказів фінансування олігархами виборів в Раду немає – Клімкін
- Вілкул: Я не вірю в те, що ця влада зможе нормально працювати і дотримуватися домовленості довгий час