На будівництві моста через Керченську протоку почалося спорудження тіл фарватерних опор. Про це повідомляє офіційний ресурс проекту most.life.
"Залізобетонні – під автодорогу і зі сталевим каркасом – під залізницю. Фарватерні опори – конструкції з пальового фундаменту, ростверку і тіла опори, що складається зі стійок і ригеля. Їх в проекті дві – № 252 (ближче до Тамані) і № 253 (ближче до Керчі). Це єдина ділянка, де конструктив обох мостів об'єднаний ростверком. По решті трасі автодорожній і залізничний мости йдуть окремо", – пояснює most.life.
За даними ресурсу, ростверки по автодорожній частині повністю виконані, а на опорі № 252 будівельники вже перейшли до створення залізобетонних стійок тіл опор. Їх бетонування відбуватиметься в кілька етапів.
"У фундаменті фарватерних опор – по 95 сталевих трубосвай діаметром 1420 мм з товщиною стінки 40 мм. Вони занурені і вертикально, і під різними нахилами. На цій ділянці глибина занурення труби доходить до 66 метрів", – інформує most.life.
Читайте також:
- Росіяни не пустили до Криму українські овочі і квіти
- У Росії розповіли, що загрожує жителям Криму
- Війна в Сирії і на Донбасі потрібна Росії, щоб всі забули про Крим – Rzeczpospolita
- Росія проводить посилену мілітаризацію окупованого Криму – Парубій
- У Франції засуджують анексію Криму Росією
- Чубаров про повернення Криму: "Це станеться раніше, ніж думають у Кремлі"
- Форум вільної Росії: Війська Путіна повинні бути виведені з Криму і Донбасу