Робітники працюють цілодобово, їдять картоплю з сосисками і планують закінчити до 2016 року
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
<p><span id="result_box" lang="uk"><span class="hps">Бескидський</span> <span class="hps">тунель</span> <span class="hps">-</span> <span class="hps">грандіозна будова</span> <span class="hps atn">"</span><span>Укрзалізниці".</span> <span class="hps">фото<
Бескидськийтунель-залізничнийшляхкрізьКарпати ,який єчастиноюЛьвівської залізниці.ВінтягнетьсяміжстанціямиБескидіСкотарськевгірському хребті ,йогодовжина-1750 м .Тунельбув побудованийщев 1886році,але ,з часом ,йогопропускноїздатностівиявилосянедостатньо ,і було прийняторішення побудуватиновий .Цейпроект " Укрзалізниці "вартістюв2,193 млрдгрнстав найбільшграндіознимза рокинезалежності.ФінансуєйогоЄвропейськийінвестиційнийбанкі Європейськийбанкреконструкції тарозвиткуврамкахкредитної угодиз " УЗ" .
До роботибудівельникиприступиливлистопаді минулогороку ,азакінчитироботупланують неранішеніж черездва роки." Сегодня"побуваланабудівництвітунелюіз'ясувала ,як просуваєтьсянайбільше будівництвоУкраїни .
ВИРОСТЕШВИДКІСТЬ." Старийтунельвженікуди негодиться.Вінпропускаєпоїзди ,алепідтікаєнавесніі восени.Взимкуз ньогодоводитьсявивозитидо 40тльодуна добу ,авлітку- проблеми згідроізоляцією...Швидкістькожногопоїздазнижуєтьсядо 40км/год" ,-пояснюєнамначальникдирекціїбудівництва "Бескидськоготунелю" МиколаДідух.
За йогословами ,конструкціятунелюбулапошкодженащепід час Другоїсвітової ,коливідступаючіугорськівійськапідірвали йогов5місцях."Йогохотілиремонтуватиіперебудовувати .Але фахівціприйшлидо єдиного висновку :дешевше іефективніше -побудуватиновийв30метрахвідстароготунелю.Вінбудебезпечнішетого ,щодоводитьсяровесникомсамомуімператоруФранцуЙосипу" ,-говоритьДідух.ДлякраїниБескидськийтунельмає істратегічне значення :поцьому маршрутуперевозятьсявантажідо західного кордонуі більше60 %транзитнихвантажівунапрямку ЗахідноїЄвропи.
Будівництво плануютьзакінчитив 2016році.Новийтунельобладнаютьсучаснимиприладамиробочогота аварійного освітлення ,вентиляцією ,відеоспостереженнямтаконтрольнимидатчикамивизначеннярівня шкідливихгазів .Пропускназдатністьзросте з47 до100парпоїздівна добу ,ашвидкістьпроходження- з40 до60км/ч .Старийтунельзаконсервують ,але ,можливо , використовуватимутьнавипадок НП .
БЕЗЗУПИНОК.Робітники на будівництві Бескидськоготунелюдіютьпо " ново австрійськомуметоду" :вичищаютьгірськупородуз пісковика ісланцю ,забурюютьсяшпори ,потімпідриваютьпородуіза допомогою спецтехнікививозятьїї назовні .Після цьогозалізніаркиікаркасизаливаютьтонким струмкомрідкогобетону.Підриваютьгірськупородупід час " вікон "врусіпоїздіввстаромутунелі-дляцьогографікрухупоїздівскладається так, щоббулипаузиміжпотягамив40хвилин -1,5години.
"З кожнимднемпросуваємосявсьогона 2,5-3м:підірвали,привеливбезпечний стан ,зробилипервиннекріплення ,породузгоризавантажиливспецмашину ,-розповідаєнамодинз робітників.-Вивезлипороду ,за допомогою іншихпотужнихмашинвиставилиарки-длязміцненнястеліістін .Всецеобробляєтьсябетоном .Потім зновупідірвали,прибрали ,забетонували...Працюємоі взимкуі влітку" .
Дідухзізнається : на початкубойовихдійвзоніАТОнабудівництвівиникаливимушеніпаузи-у підрядникатраплялисяперебоїз вибухівкою ."Алечерезякийсь часїм дозволиликупувати їїзакордоном " ,-кажевін.Теперз неюпроблемнемає ,іробітники вжевгризлисявгоруна570мвсередину .Оскількибудівництво неперериваєтьсянінахвилину ,живуть робітникивгуртожиткунатериторії.Робоча змінау них -2-3длби ,навихідні вониїдуть додому .Годуютьбудівельниківвмісцевій їдальні ,і досить непогано ,як зізнаютьсявонисамі:" Наобіднамдаютьсупіна друге -картоплю зсосискамиабом'ясом " ,-перерахувавнамАндрійСарно .
МАРСІАНСЬКИЙ ПЕЙЗАЖ
Ми побувалив тунелі ,колитамбетонувативерхній шар.Відчуття нез приємних :тьманепроглядна ,безліхтарикане обійтися ,настінах- краплівологи ,підногами-бруд ,вповітрі-пил .Правда , повітряганяємахиназа зразкомвеличезногокондиціонера .Алеколимипорівнялидітищебудівельниківз " марсіанськимпейзажем "абодоісторичноюпечерою ,вонисильнообразилися :вонисвійтунельдужелюблять.
" Митут-якнакурорті ,працюємопо 8годин надень ,втри зміни.Та ймісцевіжителіотримали роботу :вїдальні ,варматурномуіремонтномуцеху ,наміні- заводі ,якийпостачаєбудівництвовласнимбетоном...Тількив тунеліпрацює80фахівців .Авеськолективнараховує180чоловік", -розповідаєгірськиймайстерОлександрСевастьянов .