Одеських візників хочуть перевірити на профпридатність. Відповідне звернення до правоохоронців, після гучного вбивства таксистом студентки юридичного коледжу,
ухвалили депутати міськради Південної Пальміри.
"В Одесі налічується більше семи тисяч машин таксі, і лише 3% з них працюють офіційно. Люди сподіваються, що, користуючись послугами таксі, гарантують собі і своїм близьким безпеку. На ділі ж, водієм може стати будь-який бажаючий, без психологічних тестувань та перевірки водійських навичок", – йдеться у зверненні депутатів.
У поліції заявляють, що депутатським запитом займуться, але підкреслюють: для всебічного моніторингу служб таксі потрібні вагомі причини. "Втручання в господарську діяльність – це крок до поліцейської держави", – пояснив "Сегодня" радник начальника ГУ НП в Одеській області Руслан Форостяк. Він вважає, що якби служби таксі несли відповідальність за своїх водіїв, то поїздки були б безпечніше.
Таксисти в свою чергу кажуть, що не всі отримують ліцензію, виходячи з фінансових міркувань. "Люди не бачать в реєстрації економічного сенсу, – пояснив нам голова Одеського представництва профспілки таксистів України Андрій Доценко. – Нелегальні таксі працюють за низькими тарифами, їм не потрібні додаткові страхові поліси, вони ні за що не відповідають. Зареєструвавшись, людина просто не може з ними конкурувати".
До речі, не тільки пасажири ризикують, сідаючи в таксі, адже бували випадки, коли любителі легкої наживи нападали на водіїв. Для захисту співробітників деякі служби забезпечують їх спеціальними тривожними кнопками, але ще не всі мають такий захист. Пасажири ж застосовують свої правила безпеки. "Я більше довіряю зареєстрованим службам, бо через них можна буде при необхідності знайти водія. І завжди попереджаю когось про поїздку", – розповів "Сегодня" одесит Віктор.
Нагадаємо, 14 липня, в Одесі взяли під варту таксиста, який ледь не зарізав в бійці клієнта.