Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Відкрито новий вид невідомих раніше динозаврів

Тварина мала чотири крила, але не могла літати

Палеонтологи продовжують відкривати нові види невідомих раніше динозаврів. Бельгійські дослідники вперше описали стародавнього пернатого динозавра, який мав чотири крила, але не вмів літати, повідомляє vesti.ru.

Вченим відомо, що динозаври ходили в пір'ї ще до поділу на м'ясоїдних і травоїдних. Причому спочатку оперення призначалося не для польотів, а для залицяння за самками і висиджування яєць.

П'ятдесят мільйонів років динозаври еволюціонували в птахів, і сьогодні фахівці знаходять безліч останків як перехідних видів, так і найдавніших птахів.

Чергове відкриття було зроблено на півночі Китаю 2014 року. Скам'янілість віком 160-165 мільйонів років вивчили бельгійські експерти, які зробили висновок: це новий, невідомий раніше вид нелітаючих динозаврів. Йому дали назву Serikornis sungei, а між собою палеонтологи прозвали цю істоту "шовковистим" за атипове пухнасте оперення (serikos – в перекладі на давньогрецьку "шовк").