Цукерберг змінює стратегію розвитку Facebook

17 Лютого 2017, 11:02

Маніфест Цукерберга став несподіванкою для користувачів соцмережі і галузевих експертів

<p style="text-align: justify;">Соцмережа покликана стати чимось більшим, вважає Цукерберг. Фото: kelvinler</p>
Соцмережа покликана стати чимось більшим, вважає Цукерберг. Фото: kelvinler

Марк Цукерберг має намір змінити на краще світ і вирішити частину важливих проблем за рахунок розвитку соціальної інфраструктури для формування загальносвітового співтовариства на базі створеної ним соціальної мережі Facebook.

У ніч на п'ятницю він опублікував програмне звернення до користувачів, озаглавлена "Про будівництво світової спільноти" (Building Global Community).

"Наша робота в Facebook – допомогти людям надавати максимальне позитивний вплив, при цьому мінімізуючи сфери, де технології і соціальні ЗМІ можуть посилити роз'єднаність і ізоляцію", – вважає Цукерберг.

Його маніфест став несподіванкою для користувачів соцмережі і галузевих експертів. Останні місяці Facebook часто критикували як площадку, яка використовується для поширення новин, що вводять в оману.

На думку аналітиків, Цукерберг змінює стратегію Facebook і позицію компанії. Раніше вона була пасивним інструментом, що об'єднує людей, тепер же її роль може зрости.

"Зараз по всьому світу є люди, які залишилися за бортом глобалізації, і руху, що виступають за відхід від глобальних зв'язків", – констатував засновник Facebook. У зв'язку з цим Цукерберг хоче перейти від формату соцмережі для друзів і сім'ї до розвитку глобальної соціальної інфраструктури.

"У такі часи, як зараз, найважливіше, що ми в Facebook можемо зробити – це створити соціальну інфраструктуру, щоб дати людям можливість вибудувати глобальне співтовариство, яке працює для всіх нас", – підкреслив Цукерберг.

Його звернення було збудовано навколо п'яти головних тем: готовність прийти на допомогу в рамках спільноти, безпеку, інформованість, громадянська активність і можливості участі та розвитку для всіх.

Зокрема, говорячи про поширення інформації, Цукерберг висловив стурбованість з приводу "бульбашок фільтрів" (персоналізація пошуку і показу інформації, при якій користувач бачить тільки те, що йому подобається і відповідає його поглядам) і поширення фейкових новин.

На думку творця Facebook, проблемою є і те, що сенсаційні і прості повідомлення поширюються швидше за інших.

Крім того, Цукерберг зазначив, що Facebook розробив штучний інтелект, який повинен розпізнавати заборонений контент. Ця технологія почне частково застосовуватися вже в 2017 році.

Станом на кінець січня місячна аудиторія Facebook досягла 1,86 млрд людей по всьому світу (приріст на 17% за рік). На грудень число користувачів, щодня заходять в Facebook з мобільних пристроїв, становило 1,15 млрд.

Ви зараз переглядаєте новину "Цукерберг змінює стратегію розвитку Facebook". Інші Новини науки дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

Інтерфакс

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування