Кеплер" знайшов десять нових можливих двійників Землі

20 Червня 2017, 01:09

Всього фахівцям вдалося виявити 219 нових планет

<p style="text-align: justify;">"Кеплер" знайшов десять нових можливих двійників Землі, фото gazeta.ru</p>
"Кеплер" знайшов десять нових можливих двійників Землі, фото gazeta.ru

НАСА опублікувало новий каталог матеріалів спостережень космічного зонда "Кеплер". Так, вчені виявили 10 нових екзопланет, порівнянних за розмірами із Землею і розташованих в зоні населеності своїх зірок, говориться на сайті агентства.

Всього фахівцям вдалося виявити 219 нових планет, а в цілому – понад чотири тисячі кандидатів в екзопланети, з яких перевірити вдалося тільки близько 2,3 тисячі. Всього 50 мають схожі з Землею розміри, а 30 з них вже верифіковані.

Каталог містить матеріали, отримані за перші чотири роки місії "Кеплер".

"Цей ретельно зібраний каталог є основою для точної відповіді на одне з найголовніших питань астрономії – скільки в галактиці планет, таких же, як наша Земля", – заявила провідний автор каталогу Сьюзан Томпсон (Susan Thompson).

У квітні міжнародна група астрофізиків виявила екзопланету LHS 1140b, що відноситься до класу суперземель. Вчені вважають, що дана екзопланета з більшою ймовірністю придатна для життя, ніж Proxima b або планети системи TRAPPIST-1.

Ви зараз переглядаєте новину "Кеплер" знайшов десять нових можливих двійників Землі". Інші Новини науки дивіться в блоці "Останні новини"