На Церере виявили "інгредієнти життя"

17 Лютого 2017, 02:17

<p style="text-align: justify;">На Церере виявили «інгредієнти життя», фото Hi-News.ru</p>
На Церере виявили «інгредієнти життя», фото Hi-News.ru

Італійські і американські планетологи виявили на Церері необхідні для зародження і підтримки життя аліфатичні органічні сполуки. Відповідне дослідження опубліковане в журналі Science.

Характерні підписи керитів і асфальтитів вдалося виявити в ході спектрального обстеження поверхні карликової планети, проведеного знаходяться на її орбіті апаратом Dawn. Велика частина "інгредієнтів життя" зосереджена в районі кратера Ернутет (його діаметр дорівнює 50 кілометрам) на площі близько тисячі квадратних кілометрів.

Автори звертають увагу на те, що виявлені аліфатичні сполуки збереглися на карликовій планеті з моменту її народження, а не були привнесені ззовні (органіка не витримала б високих температур, що виникають при зіткненні небесних тіл).

Станція Dawn запущена 27 вересня 2007 року з допомогою ракети-носія Delta 2 з космодрому на мисі Канаверал у США, а на орбіті біля Церери виявилася 6 березня 2015 року. Вартість проекту з вивчення астероїда Вести і карликової планети Церери становить понад 500 мільйонів доларів.

Ви зараз переглядаєте новину "На Церере виявили "інгредієнти життя"". Інші Новини науки дивіться в блоці "Останні новини"