Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

NASA опублікувало великий відеоархів льотних випробувань

Всього колекція налічує 500 файлів

Льотно – дослідний центр NASA імені Армстронга опублікував на YouTube нові рідкісні архівні відеозаписи випробувань космічних шатлів , гіперзвукових літаків і інших літальних апаратів . Всього колекція налічує 500 файлів – 300 з них вже були завантажені на офіційний канал центру , – пише N+1.

У 2013 році уряд США опублікував меморандум , в якому говорилося про необхідність розширення доступу до результатів наукових досліджень , які фінансуються державою . Через рік аерокосмічне агентство NASA розробило план з виконання цього завдання . До числа пріоритетних цілей організації входить оцифровка даних і їх публікація в інтернеті . Це повинно спростити роботу вченим , а також допомогти поінформувати громадськість про діяльність NASA .

У новому архіві зібрано 500 відеозаписів тестових польотів з 1947 року . До сих пір більшу частину відеороликів можна було знайти тільки в колекції фільмів льотно – дослідницького центру імені Драйдена , який в 2014 році був перейменований в льотно – дослідний центр імені Армстронга . У звичайному пошуку Google ці файли не висвітлювались , що сильно ускладнювало роботу з ними . Інша частина завантажених відеозаписів досі не перебувала у відкритому доступі .

В архіві зібрано найрізноманітніші записи, починаючи з посадки висотного бомбардувальника XB-70 Valkyrie, який міг підніматися на висоту до 23 тисяч метрів і розвивати швидкість до 3200 кілометрів на годину, і закінчуючи тестовим польотом експериментального гіперзвукового літального апарату NASA X-43 в 2004 році. Серед відеороликів також є завантажена ще в березні демонстрація контрольованого удару, де NASA і Федеральна адміністрація по авіації (FAA) влаштовують катастрофу дистанційно керованого Boeing 720. Це було зроблено для того, щоб перевірити нові технології, які допоможуть знизити ризик загибелі і каліцтва пасажирів в авіакатастрофах.

NASA – не єдина організація , яка викладає свої архіви у відкритий доступ . Нещодавно Ливерморская національна лабораторія імені Лоуренса в США розсекретила 750 записів різних ядерних випробувань . Крім того , відкриту колекцію історичних відеороликів опублікував найбільший архів кінохроніки British Movietone .