Палеонтологи знайшли на Титані бульбашкові моря

19 Квітня 2017, 10:07

<p style="text-align: justify;">Зонд Huygens спустили на Титан. Кадр з відео</p>
Зонд Huygens спустили на Титан. Кадр з відео

На найбільшому супутнику Сатурна Титані, знаходяться бульбашкові моря. Відповідне дослідження планетологів з Франції та Мексики було опубліковано в журналі Nature Astronomy.

Згідно з їхніми даними, утворення пухирів в метан-етанових морях Титану стає через потрапляння до них азоту. Пов'язано це з інтенсивним вивільненням азоту, розчиненого в рідкому метані і етані, що відбувається при невеликих змінах температури і тиску атмосфери.

Висновки вчених підтверджують спостереження, проведені за допомогою наукового інструменту RADAR станції Cassini.

Примітно, що раніше вчені прийшли до аналогічних висновків, змоделювавши в лабораторних умовах формування бульбашок на Титані.

Титан в півтора рази більше Місяця в діаметрі і майже вдвічі за масою. В атмосфері супутника Сатурна, як і Землі, переважає азот. У газовій оболонці Титана, на яке припадає до 95% обсягу. Небесне тіло, не рахуючи Землі, є єдиним об'єктом в Сонячній системі, на поверхні якого є рідина.

В даний час дослідження Сатурна і його супутників здійснюються автоматичною станцією Cassini. Місія повинна завершитися 15 вересня 2017 року, останній найближчий проліт повз Титана відбудеться 22 квітня.

Ви зараз переглядаєте новину "Палеонтологи знайшли на Титані бульбашкові моря". Інші Новини науки дивіться в блоці "Останні новини"