Вчені прогнозують смертельну спеку для людства

20 Червня 2017, 15:49

Найважчими погодні умови будуть в тропічних районах Землі

<p style="text-align: justify;">Фото: pixabay.com</p>
Фото: pixabay.com

Три чверті населення Землі зіткнеться зі смертельно небезпечною спекою до кінця XXI століття, заявляють американські і британські вчені. Відповідне дослідження про зміну клімату опубліковано в журналі Nature Climate Change, коротко про нього повідомляє The Independent.

Оцінки вчених справедливі за умови, що викиди парникових газів в атмосферу не скоротяться. В іншому випадку зі смертельною спекою зіткнеться близько половини населення планети. Найважче погодні умови будуть в тропічних районах планети.

На думку вчених, клімат змінюється настільки швидко, що люди навряд чи встигнуть пристосуватися до нових умов. Наразі, згідно з оцінками авторів, від спеки страждає лише третина населення планети.

Такі висновки фахівці прийшли, проаналізувавши понад 1,9 тисячі досліджень, присвячених статистикою смертності людей, починаючи з 1980 року, через спеку. Вона свідчить про те, що в 2010 році через гарячого повітря в Москві загинули понад 10,8 тисячі осіб, в 2003-му в Парижі – 4,9 тисячі, в 1995-му в Чикаго – 740 осіб.

Нагадаємо, вчені NASA прогнозують Землі затяжні дощі. За даними дослідників, клімат в тропіках вже почав змінюватися, а це може привести до зміни загальної карти погодних умов по всій планеті.

Ви зараз переглядаєте новину "Вчені прогнозують смертельну спеку для людства". Інші Новини науки дивіться в блоці "Останні новини"