Вчені знайшли місце зіткнення двох всесвітів

20 Травня 2017, 03:02

Група астрономів проаналізувала дані приблизно про три тисячі галактик, розташованих у районі реліктової холодної плями

<p style="text-align: justify;">Реліктова холодна пляма. Фото: ESA</p>
Реліктова холодна пляма. Фото: ESA

Британські, чилійські, іспанські та американські астрономи заявили, що реліктова холодна пляма представляє собою артефакт зіткнення спостережуваного світу з паралельним всесвітом. Відповідне дослідження опубліковане в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society.

"Можливо, найбільш захоплююче пояснення (низької температури плями) полягає в тому, що холодна пляма виникла в результаті зіткнення нашого Всесвіту з міхуром іншого", – вважає співавтор роботи професор Том Шанкс.

У дослідженні вчені спростували думку, згідно з якою реліктова холодна пляма представляє собою супервойд – гігантський порожній простір (без галактик і скупчень) між галактичними нитками.

Таких висновків автори дійшли, проаналізувавши дані приблизно про три тисячі галактик, розташованих у районі реліктової холодної плями.

Реліктова холодна пляма представляє собою область в сузір'ї Ерідана, розташована на відстані близько трьох мільярдів світлових років від Сонця. Температура регіону, що в поперечному перерізі досягає 1,8 мільярда світлових років, на 0,00015 градуса Цельсія нижче, ніж в середньому у реліктового теплового випромінювання (мінус 270,43 градуса Цельсія).

Раніше повідомлялося, що вчені відкрили гігантську планету, що складається з "пінопласту".

Ви зараз переглядаєте новину "Вчені знайшли місце зіткнення двох всесвітів". Інші Новини науки дивіться в блоці "Останні новини"