Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

У США створять гібридний літак з вертикальним зльотом

Такий літальний апарат буде споживати значно менше палива, ніж зіставні сучасні приватні літаки

<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
<p>TriFan 600. Фото: XTI Aircraft</p>
1/9

Американський стартап XTI Aircraft, що займається розробкою приватного літака TriFan 600 з вертикальними зльотом і посадкою, вирішив оснастити його гібридною силовою установкою. Як пише N+1 з посиланням на Aviation Week, перспективний літак отримає три електричних вентилятора, акумуляторну батарею і легкий газотурбінний двигун, з'єднаний з генератором.

Реклама

Багато розробники авіаційної техніки сьогодні розглядають перехід на гібридні системи. Справа в тому, що використання електромоторів для руху і двигунів внутрішнього згоряння для вироблення енергії, дозволяє істотно знизити масу літального апарату, а також застосувати нові підходи до його проектування.

За оцінкою XTI Aircraft, використання гібридної енергетичної системи на новому літаку дозволить істотно знизити як його вартість, так і вартість його експлуатації. Такий літальний апарат буде споживати значно менше палива, ніж зіставні сучасні приватні літаки.

У конструкції TriFan 600 планується використовувати вже готові комерційні акумулятори, електровентилятори і газотурбінні двигуни. Це дозволить ще більше знизити вартість готового літака, складання першого зразка якого планується провести на кошти від краудфандbнга.

Реклама

За оцінкою інженерів, перехід на електровентилятори дозволить значно спростити конструкцію літака. Справа в тому, що два з трьох вентиляторів повинні повертаютbся на 90 градусів. При старій схемі TriFan 600 повинен був отримати два турбовальних двигунb і складну трансмісію, що приводить повітряні гвинти вентиляторів у рух.

Для вироблення енергії крім основного генератора на літаку TriFan 600 планується розмістити тонкоплівкові сонячні батареї. Їх виконають у вигляді покриття верхньої частини планера літака. Енергія від сонячних батарей буде використовуватися тільки під час пересування літака по землі: руління і викочування на стартову позицію.

Згідно з попередніми розрахунками, потужність сонячний батарей літака складе близько чотирьох кіловат. Цього має вистачити на роботу бортових систем і мотор-колеса передньої стійки шасі. Під час руління витрачати енергію, накопичену акумуляторами, не планується.

Реклама

Про намір розробити новий приватний літак XTI Aircraft оголосила в листопаді 2015 року. Проектування літального апарату почалося через два місяці. Компанія планує провести випробування демонстратора технологій нового літака в середині 2018 або на початку 2019 року.

У TriFan 600 два вентилятора будуть розміщені між спеціальними виступами на передній крайці крила, а третій – у хвостовій частині. Крильові вентилятори будуть поворотними, а хвостовий – нерухомим, розташованим паралельно поверхні землі. Після зльоту крильові вентилятори будуть плавно повертатися на 90 градусів, розганяючи літак.

Після набору крейсерській швидкості для польоту будуть використовуватися тільки передні рушії; хвостовий вентилятор буде закриватися дверцятами, щоб знизити лобовий опір літака. TriFan 600, як очікується, зможе перевозити до 12 пасажирів. Крейсерська швидкість польоту апарату складе близько 340 вузлів (630 кілометрів на годину).

Літальний апарат буде здатний виконувати польоти на висоті 10,7 тисячі метрів на відстань більше 2,8 тисячі кілометрів. Планер літака планується зробити за схемою поздовжнього біплана з композиційних матеріалів, в тому числі з вуглеволокна. TriFan 600 зможе використовувати для посадки вертолітні майданчики або відповідну для цього місцевість.

Як повідомлялося, Italdesign і Airbus представили літаючий "Кокон".

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти