Транспортний літак Ан-22 "Антей" при виконанні перевезення вантажів до африканської Республіки Малі був змушений кілька разів здійснювати посадку на ґрунт в пустелі. Про це повідомляє прес-служба ДП "Антонов".
Варто зазначити, що для транспортного літака посадка на ґрунт не найбезпечніший льотний елемент, однак у льотчиків не було вибору, тому що в місці призначення не було асфальтованої злітно-посадкової смуги.
"У грудні 2016 року транспортний літак Ан-22 "Антей" авіакомпанії "Авіалінії Антонова" виконав програму з перевезення вантажів з Європи до Республіки Малі. Було виконано 39 польотів загальною тривалістю 141 годин, перевезено 246 т вантажів. При цьому сім разів літак приземлявся на ґрунтову смугу аеропорту Гао, Республіка Малі. Жоден з інших літаків, які здатні базуватися на аеродромах такої якості, а саме Ан-12, С-130, Іл-76, не змогли б перевезти більшу кількість вантажів порівняно з Ан-22" , – йдеться в повідомленні "Антонова".
У компанії підкреслили, що замовник високо оцінив транспортні можливості Ан-22 і планує з січня продовжити роботу в цьому напрямку.
Раніше "Антонов" похвалився виконанням складних льотних елементів. Так, Військово-транспортний літак Ан-32, незважаючи на свої габарити, примудрився виконати фігури вищого пілотажу.
Читайте також:
- "Авіалінії Антонова" стали офіційним перевізником НАТО і США
- 2017 рік повинен стати вирішальним для "Антонова" – французькі ЗМІ
- Презентація нового українського Ан-132: відео 360 градусів
- Порошенко про новий український Ан-132: У цього літака велике майбутнє
- Несподівано: "Антонов" запропонував Трампу свій "президентський літак"