рус
Сергей Корсунский
Остров благоденствия
Головна Новини України
19 Червня 2015, 10:30  Версія для друку  Відправити другу
×
Якість обслуговування у супермаркетах виходить на перший план http://www.segodnya.ua/img/article/6247/72_main.jpg http://www.segodnya.ua/img/article/6247/72_tn.jpg Україна
Якість обслуговування у супермаркетах виходить на перший план

Якість обслуговування у супермаркетах виходить на перший план Актуально

Ще 20 років тому українські споживачі не знали, що таке "супермаркет" і купували у пост-радянських магазинах. А зараз вже неможливо уявити українські міста без супермаркетів. Більшість з нас відвідують їх хоча б раз на тиждень. Наприклад, тільки в одному магазині "ЕКО маркет" на проспекті  Маяковського у Києві кількість відвідувачів складає, у середньому, 6000 чоловік за день! Ось чому якість обслуговування споживачів особливо важлива для продуктових ритейлерів.

Оскільки якість обслуговування – поняття комплексне, воно потребує стратегічного підходу. Так, у мережі "ЕКО маркет" впроваджено комплексну довгострокову програму контроля якості, яка діє протягом усього року, в усіх магазинах та у двох основних напрямах: якість продукції та якість обслуговування. По кожному напрямку проводиться низка заходів.

1_19

Наприклад, програма "Винагорода за уважність" заохочує покупців, які знайдуть протерміновану продукцію на полицях супермаркета. Таке, на жаль, іноді трапляється у всіх продуктових мережах. Це відбувається через людський фактор або через неуважність – навантаження  на персонал в магазинах значне, й іноді співробітники просто не встигають замінити товари на полицях.  В "ЕКО маркеті"  вирішили залучити до боротьби із "просрочкою" споживачів. Кожен, хто знайде продукцію із терміном придатності, що закінчився, не тільки почує "дякую", а й зможе придбати товар-аналог всього за 9 копійок! Так що у магазинах "ЕКО маркет" бути  уважним дійсно вигідно!

В цілому, у Мережі "ЕКО маркет" діє відразу кілька довгострокових програм.  Наприклад, програма лояльності "Подяка щодня", програма незалежного контролю якості обслуговування "Таємний покупець", та інші.

2_19

Також проводяться перевірки чистоти приміщень та виконання правил гігієни на робочих місцях, особливо це стосується кухні, відділу кулінарії та підсобних приміщень. За результатами перевірок, керівництво підбиває відповідні підсумки.

Хоча у компанії "ЕКО" є окремих  департамент контролю якості, для об’єктивності залучають і незалежні структури. Наприклад, представники громадського руху "Народний контроль" регулярно проводять рейди з перевірки якості продукції. Активісти відзначають, що Мережа "ЕКО маркет" активно працює над тим, щоб неякісного та протермінованого товару на полицях супермаркетів не було, і ситуація постійно покращується. Причому, не тільки у великих містах, а й у малих – Василькові, Бучі, Золотоноші та інших райцентрах, де останнім часом відкрито магазини "ЕКО маркет". А всього сьогодні в Україні працює 106 магазинів "ЕКО маркет" у 35 містах. Забезпечення високої якості продукції та сервісу у кожному з них – одне із приорітетних завдань Мережі "ЕКО маркет" на поточний рік.


×
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Ви зараз переглядаєте новину "Якість обслуговування у супермаркетах виходить на перший план". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Додати коментар

Ваш коментар (залишилось символів 1000)
Правила коментування на сайті Сегодня.ua
Підписка: