Тисячі людей в традиційно білому одязі травневою ніччю зібралися в місті Києві, щоб долучитися до однієї з найбільших і найдорожчих подій вітчизняного шоу-бізнесу. Організатори білосніжної вечірки приготували для прихильників Sensation величезну кількість сюрпризів: інноваційні спецефекти і декорації, перформанс із рухомою стелею і неймовірної краси акробатичні номери. Цього року шоу має назву Sensation Innerspace і присвячено духовності сучасної людини.
Генеральним спонсором Sensation Innerspace в Україні виступив легендарний американський бренд – пиво BUD.
У передчутті початку вечірки всі охочі були запрошені на Bud Pre Party Sensation. На Pre Party панувала атмосфера очікування найзначущої танцювальної події і появи легендарного пивного бренду. У центрі зали всіх гостей вечірки BUD чекав величезний резервуар з охолодженим пивом. Не забув BUD і про відвідувачів Sensation Innerspace. На основному танцполі бар BUD збирав навколо себе гостей вечірки, а у віп-зоні на кожному столику стояло відерце з охолодженим пивом.
BUD з'явився в нашій країні в квітні цього року. У всьому світі цей бренд налічує мільйони прихильників. Сьогодні BUD представлений на п'яти континентах, у більш ніж 80 країнах світу. Рецепт BUD залишається незмінним із 1876 року, а витримка на буковій стружці створює ідеальне поєднання смаку і свіжості й підкреслює характер пива. Для збереження справжнього смаку і контролю якості зразки пива BUD регулярно вирушають на броварню компанії "Анхойзер-Буш ІнБев" в американський Сент-Луїс, де експерти-пивовари ретельно перевіряють його відповідність стандартам якості.
Не дивно, що така масштабна танцювальна подія обрала своїм спонсором пиво BUD. King of Beers – король пива – так називають BUD прихильники бренду. Напій із бездоганним смаком, створений на основі унікальних технологій, люблять і цінують мільйони людей у всьому світі.
BUD сьогодні – це більше, ніж відмінне пиво. Це культовий бренд для декількох поколінь успішних, вільних духом людей, яких об'єднує жадання кращого.