"Медіа Група Україна" виграла суд за позовом "Діван.ТБ", довівши, що "пірат" не має права на чужий контент

5 Грудня 2014, 16:34

"Діван.ТБ" незаконно використовував у своїх цілях контент телеканалів "Медіа Група Україна"

"Медіа Група Україна" виграла суд за позовом "Діван.ТБ", довівши, що "пірат" не має права на чужий контент

"Медіа Група Україна" виграла судовий процес за позовом ОТТ-сервісу "Діван.ТБ", згідно з яким позивач мав намір примусити медіа-холдинг безкоштовно передати йому телевізійний контент каналів, що входять в групу. "Медіа Група Україна" довела "Діван.ТБ" в суді, що відмова правовласника легального контента надавати його "піратам" не порушує прав "піратів" на свободу підприємницької діяльності", – наголошується в повідомленні прес-служби медіа-холдингу.

"Раніше ОТТ-сервіс "Діван.ТБ" вже незаконно використовував у своїх цілях контент телеканалів "Медіа Група Україна", а після багаторазових законних вимог правовласника прибрати цей контент з відкритого доступу ще й подав на "Медіа Група Україна" в суд, використовуючи це судовий розгляд у своїх PR-цілях. Примітно, що раніше "Діван.ТБ" програв кілька судових справ, ініційованих з аналогічних підстав, проти Національної ради України з телебачення і радіомовлення, Антимонопольного комітету України, а також ряду загальнонаціональних українських телеканалів, що входять в різні медіа-групи", – йдеться в повідомленні.

Відзначається, що порушення авторських прав з боку "Діван.ТБ" носять систематичний характер. Тільки в 2013 році відносно "Діван.ТБ" було прийнято більше 10 рішень і постанов Господарського суду м.Києва, Київського апеляційного господарського суду та Вищого господарського суду України про заборону ретрансляції ряду телеканалів.

"Ці судові рішення з боку "Діван.ТБ" ігноруються, а незаконна ретрансляція триває. В даний час на розгляді в різних судових інстанціях знаходяться ще декілька позовів проти "Діван.ТБ". Продовжуючи порушувати права на об'єкти інтелектуальної власності, ОТТ-сервіс "Діван.ТБ" по суті продає користувачам контент, на який він не має відповідних прав, тим самим залучаючи тисячі людей в протизаконну діяльність", – говорять в медіа-холдингу.

"Медіа Група Україна" вважає, що "сама ситуація, коли високими словами про свободу підприємницької діяльності в судах намагаються обґрунтувати право присвоєння чужого контенту, тобто легалізувати "піратство", є черговою ознакою повного невтручання держави в критично важливі для індустрії процеси" .

"Ми змушені констатувати бездіяльність органів державної влади, що змушує чесних правовласників захищатися від "піратів" в судах по їх же позовами", – зазначили у медіа-групі.

ТОВ "Медіа Група Україна" – медіа-холдинг, який об'єднує національний телеканал загального інтересу "Україна", молодіжний телеканал НЛО TV, канал Індиго TV, тематичні канали "Футбол 1" / "Футбол 2", "Регіональну Медіа Групу" (канали "Донбас", "34 канал", "Сигма"), сейлз-хаус "Медіапартнерство", компанію "Діджитал Скрінз" (oll.tv), продакшн-компанії "Теле Про", Front Cinema і "Допоможемо ТБ", а також холдинг "Сьогодні Мультимедіа". Власником медіа-холдингу ТОВ "Медіа Група Україна" є АТ "Систем Кепітал Менеджмент".

Ви зараз переглядаєте новину ""Медіа Група Україна" виграла суд за позовом "Діван.ТБ", довівши, що "пірат" не має права на чужий контент". Інші Новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Комментарi

залишилось символів: 1000 Правила коментування